Dzisiaj jest 16 paź 2019, 17:16



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 24 sie 2015, 11:47 
Witam koledzy mam problem.
Mam silnik TDI 2.0 CBBB wtryski 03L130277.
Potrzebowal bym przerobic moje wtryski na maksymalnie wydajna opcje.
Chcial bym zalozyc koncowki z wtryskow z silnika biTDI 2.0 CUAA (240KM).


Czy taki zabieg jest wykonalny?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 31 sty 2016, 12:06 
Offline

Rejestracja: 13 sty 2013, 23:23
Posty: 50
Może i jest ale i tak te silniki maja wade i potrafią gubić ciśnienie na garach, A jak ty chcesz zmienic końcówki od 2.0 inna konstrukcja silnika to po małym przebiegu podejrzewam tłoki to ci wydechem wypłyną :D


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Rover 75 zmiana końcówki wtrysku - jaka silą przykręcić?  ROVER common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  dawidd  9
 Zawór przelewowy pompy cp3, wymiana wplyw na prace  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  maciek06  0
 Wymiana zaworu przelewowego F00N200798  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  maciek06  1
 cp3 man 0445020075 wymiana zaworów nad sekcjami pompy  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  moto_cholewa  1
 Wymiana danymi  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  zdzislawpl  5
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group