Witam, mam bmw e90 320d 2006 r. 163 km. Mój problem wygląda następująco:
-Podczas mocniejszego wciśnięcia gazu wyskakuje mi błąd check egnine (Kolor żółty) -Kiedy podłączam auto do komputera i obserwuje ciśnienie actual oraz specified jest duża różnica specified 350 Bar, a actual 550 Bar. -Podczas jazdy różnice są jeszcze większe np. specified 1000 Bar, a actual 1600 Bar. -Dzieje się tak aż do momentu w którym włącza się check engine, o którym wspominałe. Po wystąpieniu komunikatu ciśnienie specified i aktual wyrównują się i problem ustaje.
Oznacza to, że ciśnienie na listwie jest o wiele za duże do momentu przejścia auta w tryb serwisowy. Dodam, że w ten sam sposób obserwuje przelew pompy i wszystko się zgadza.
Dotychczas wymieniłem. Czujnik na listwie ciśnienia, zawór regulacyjny na listwie ciśnienia, sprawdziłem pompę. Co może być problemem? Może zawór na pompie?
Po za tym problemem wiem, że mam zepsuty moduł świec żarowych, czy to może powodować ten problem?
Kod błędu, który się wyświetla to: 0045A0 DDE: Rail-pressure plausibility pressure-control
Nie wiem już co mam robić będę wdzięczny za każdą sugestię.
Witam, mam bmw e90 320d 2006 r. 163 km. Mój problem wygląda następująco:
-Podczas mocniejszego wciśnięcia gazu wyskakuje mi błąd check egnine (Kolor żółty) -Kiedy podłączam auto do komputera i obserwuje ciśnienie actual oraz specified jest duża różnica specified 350 Bar, a actual 550 Bar. -Podczas jazdy różnice są jeszcze większe np. specified 1000 Bar, a actual 1600 Bar. -Dzieje się tak aż do momentu w którym włącza się check engine, o którym wspominałe. Po wystąpieniu komunikatu ciśnienie specified i aktual wyrównują się i problem ustaje.
Oznacza to, że ciśnienie na listwie jest o wiele za duże do momentu przejścia auta w tryb serwisowy. Dodam, że w ten sam sposób obserwuje przelew pompy i wszystko się zgadza.
Dotychczas wymieniłem. Czujnik na listwie ciśnienia, zawór regulacyjny na listwie ciśnienia, sprawdziłem pompę. Co może być problemem? Może zawór na pompie?
Po za tym problemem wiem, że mam zepsuty moduł świec żarowych, czy to może powodować ten problem?
Kod błędu, który się wyświetla to: 0045A0 DDE: Rail-pressure plausibility pressure-control
Nie wiem już co mam robić będę wdzięczny za każdą sugestię.
|
|