Dzisiaj jest 28 mar 2024, 22:51



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 05 lut 2016, 15:25 
Witam, mam bmw e90 320d 2006 r. 163 km. Mój problem wygląda następująco:

-Podczas mocniejszego wciśnięcia gazu wyskakuje mi błąd check egnine (Kolor żółty)
-Kiedy podłączam auto do komputera i obserwuje ciśnienie actual oraz specified jest duża różnica specified 350 Bar, a actual 550 Bar.
-Podczas jazdy różnice są jeszcze większe np. specified 1000 Bar, a actual 1600 Bar.
-Dzieje się tak aż do momentu w którym włącza się check engine, o którym wspominałe. Po wystąpieniu komunikatu ciśnienie specified i aktual wyrównują się i problem ustaje.

Oznacza to, że ciśnienie na listwie jest o wiele za duże do momentu przejścia auta w tryb serwisowy. Dodam, że w ten sam sposób obserwuje przelew pompy i wszystko się zgadza.

Dotychczas wymieniłem. Czujnik na listwie ciśnienia, zawór regulacyjny na listwie ciśnienia, sprawdziłem pompę. Co może być problemem? Może zawór na pompie?

Po za tym problemem wiem, że mam zepsuty moduł świec żarowych, czy to może powodować ten problem?

Kod błędu, który się wyświetla to: 0045A0
DDE: Rail-pressure plausibility pressure-control

Nie wiem już co mam robić będę wdzięczny za każdą sugestię.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 05 lut 2016, 23:24 
Offline

Rejestracja: 13 sty 2013, 23:23
Posty: 50
Przyczyn może być wiele zawór na pompie. U mnie np tak sie działo po zakodowaniu Ktsem wtrysków zakodowałem Vas i wszystko smigało. A też właśnie przeładowywał.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Ciśnienie common rail w citroenie  CITROEN common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Zawór regulacji ciśnienia na szynie CR  KOMPONENTY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  esquattro  0
 BMW E91 335d niskie ciśnienie na szynie przy rozruchu.  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  czerwony335d  6
 Problem ciśnienie paliwa 2.0tdi cr  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Aciekk  4
 S80 D5 Spadek mocy po regeneracji wtrysków, wysokie korekty  VOLVO common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group