Dzisiaj jest 16 paź 2019, 17:10



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 24 lut 2013, 17:19 
Offline

Rejestracja: 24 lut 2013, 17:09
Posty: 1
Witam,

jestem nowym użytkownikiem tego forum. Mam pytanie odnośnie wtryskiwaczy, ponieważ chce założyć działalność związaną z tym, chciałbym wiedzieć czy jest zainteresowanie oraz czy otworzenie takiej pracowni jest opłacalne kieruje to zwłaszcza do osób posiadających już to.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 24 lut 2013, 18:36 
Ja też myślałem o otworzeniu takiej pracowni, ponieważ prowadzę warsztat samochodowy i trochę Common Rail wtrysków się u mnie przewija. Ale jak zaczołem analizować za i przeciw to doszedłem do wniosku, że za 10 lat się chyba nie zwróci sprzęt żeby to profesjonalnie robić. Teraz już jest przesyt na rynku w Polsce firm zajmujących się regeneracją wtryskiwaczy. Najlepiej zrobić tak jak zrobiłem przetestowałem kilka takich serwisów i wybrałem jeden, dogadałem się co do ceny i wydaje mi się , że lepiej na tym wychodzę niż bym to robił sam. Dobry serwis da dobry rabat jak tylko u nich będziesz robił, coś delikatnie dołożysz sobie na wtryskiwaczu i jak sam sobie to przeliczysz to lepiej na tym wyjdziesz bez wydawania masy kasy na sprzęt.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 28 sty 2014, 21:21 
Uruchomienie pracownii common rail to spory wydatek w porównaniu do tego jak szybko się zwraca się jej zakup. Żeby dobrze je naprawiać trzeba mieć urządzenia BOSCH, a one tanie nie są. Na innych tańszych stołach, bardzo latwo zepsuć opinie, bo nie są to urządzenia na tyle dokładne co BOSCH. Do tego jeszcze trzeba dodać odpowiedzialność, reklamacje, opinia klienta, kredyt, odsetki, czynsz , pracownik oraz pozostałe koszty. Trzeba mieć odpowiednie pomieszczenie, zadbane, czyste, ogrzewane. Trzeba by było naprawiac bardzo duża ilość wtryskiwaczy, żeby nie popłynąć. Jest to ryzykowna inwestycja. Na dzień dzisiejszy 10 lat może być za mało, żeby pracownia na siebie zarobiła. Na allegro jest mnóstwo regenerowanych wtryskiwaczy i naprawde ciezko się przebic. Kilka lat temu to był bardzo dobry pomysł. Ale nie dzis. Najlepiej , tak jak w poscie wyżej , wybrać najlepszą pracownie i z nimi współpracować. Bo one się utrzymają. Też chciałem załozyc taka pracownie, ale postanowilem postawic mały warsztat na 3 samochody z podnośnikiem, urzadzeniem do wymiany opon oraz diagnostyką. Dużo mniejsza inwestycja , ale pewniejsza.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 10 lut 2014, 00:48 
Offline

Rejestracja: 09 lut 2014, 23:54
Posty: 2
Miejscowość: Szczecin
witam, podłącze się do tematu i proszę o podpowiedż, ja w porównaiu do poprzedników zajmuję się naprawą i sprawdzaniem wtryskiwaczy robie to już jakieś 2 lata wcześniej tylko sprawdzałem używki i sprzedawałem ale ludzie przynosili mi wtryski do sprawdzenia i jak były popsute to próbowałem naprawiać z pozytywnym skutkiem zaczęłem od delphi kupiłem clio i grzebałem 2 miesiące potem przyszedł bosch najpierw końcówki potem trzpienie. Problem pojawił się jak dostawałem wtryski gdzie auto nie miało mocy lub delikatnie szarpało czyli takie do regulacji poprostu odpuszczałem a klientów mam sporo i postanowiłem zainwestować w sprzęt żeby nie zrobić żadnego babola nadmienie że jestem ostrożny i nie miałem żadnej reklamacji wiem na czym mogę wpaść i tego nie biorę. Wybudowałem spory warsztat powoli go kończę mam kanał i podnośnik kts-a 540 duże doświadczenie w diagnostyce systemów cr dostęp do części nowych,oraz posiadam masę wtrysków cr używanych oraz pomp. Moje pytanie brzmi co kupić czy warto wydawać sporą kase na eps-a 200a co sądzicie o Magnetim Marellim ds2i mój kolego takiego ekspuatuje i mówi że jest trochę niedokładny że miał kilka reklamacji z boschem bo jest to stół menzurkowy ale ma sporą bazę danych robi skok kulki i jest o połowę tańszy niż bosch. Zapomniałem dodać że ja działam na stole menzurkowym własnoróbką na pompie cr ale całkiem przyzwoitym. Co mam kupić bo każdy zachwala swoje!!! Pytanie odnośnie eps-a czy trzeba płacić za oprogramowanie jak za program testowy rok rocznie?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 lis 2016, 12:15 
Offline

Rejestracja: 09 lis 2016, 12:13
Posty: 2
Miejscowość: katowice
Witam , może ja podłączę się do tematu , sprzedam całe wyposażenie pracowni naprawy
wtryskiwaczy ma do sprzedana tester EPS 205 oraz CRU4I oraz inne wyposażenie w tym klucze specjalne imadełka podkładki i 3 stopień do regulacji cena do dogadania sprzęt pochodzi z połowy 2015 roku.
Ofertę kieruje raczej do firm istniejący już na rynku które chcą powiększyć swój park maszynowy lub do osoby która chce w tym interesie wystartować mnie się nie udało może ktoś będzie miał więcej szczęścia chodź w to wątpię bo czuje się troszkę oszukany teraz z perspektywy czasu zauważyłem że zostałem na bity w butelkę ja trochę za późno przejrzałem na oczy zauważyłem przeglądając neta że firmy które regenerują od lat wtryskiwacze zaczęły handlować sprzętem wyposażeniem pracowni i przeprowadzają szkolenia dziwne nie boją się konkurencji ? wręcz namawiają do otwarci tego biznesu nie koledzy oni wiedzą że w tym interesie mało kto może zaistnieć a sami robią na szkoleniach i sprzedaży sprzętu dobry hajs.
Żeby dobrze naprawić wtryskiwacz musi być odpowiedni sprzęt żaden chińczyk i inny wynalazek do dobrej regeneracji się nie nadaje wiec inwestycja spora a zwrot kasy no właśnie kiedy za 8 10 lat a będą jeszcze montowane diesel w osobówkach ? no właśnie, szkolenia dają podstawę całą wiedze musimy zdobyć w praktyce tylko jak tu dogonić warsztaty które są już od 10 lat i więcej, do regeneracja musi być dobry sprzęt wiec postawiłem na EPS 205 bo na tanim sprzęcie nie naprawicie nic dobrze będzie to taki pół produkt ja czekolada z biedronki
czyli produkt czekoladowo podobny. Następna kwestia części zamiennych firmy które istnieją od x lat maja spore upusty na częściach lub je same sprowadzają z zagranicy omijając pośredników przy wycenie naprawy końcówka zaworek + robocizna wychodzi 350 do 450zł klient słysząc taka cenę zazwyczaj rezygnuje gdy w podobnej cenie naprawi to serwis Bosch lub kupi taniej na necie używany a i czasem nowe wtryskiwacze są na necie tańsze niź te po regeneracji to tez trochę psuje ten biznes .Opisałem całą sytuację w prost tak jak to wygląda w rzeczywistość nie chcę nikogo naciągać na sprzęt który chce sprzedać żeby nie mieć kogoś na sumieniu , znam sporo osób ze szkoleń z całej Polski które w ten sam sposób zakończyły swoją przygodę z regeneracją jeśli macie jakieś pytana albo pomimo mojej wypowiedzi chcecie zakupić dobrej marki sprzęt i otworzyć ten biznes piszcie na mer1818@znajomi.pl


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 lis 2016, 19:02 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 175
od kogo był kupowany sprzęt?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 lis 2016, 22:59 
Offline

Rejestracja: 09 lis 2016, 12:13
Posty: 2
Miejscowość: katowice
Witam , sprzęt zakupiony w Bielsku Alwi i od Car technik.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 10 lis 2016, 00:49 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 175
Czyli od Michała. Napisz mi konkretnie co masz (205 cała czy tylko do Boscha, wyposażenie CRU jest całe, ma czjniki RSP i tak dalej) i za ile byś sprzedał.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 17 lis 2016, 17:53 
Offline

Rejestracja: 30 mar 2013, 18:48
Posty: 2
witam
podeslij co masz z cenami
eobd@o2.pl


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 17 lis 2016, 23:20 
Offline

Rejestracja: 05 gru 2014, 23:55
Posty: 12
Miejscowość: Podkarpackie
Kolega raczej nie chce sprzedać
Pisałem na Pw i maila - 0 odpowiedzi


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 VOLVO C30 - sprawdzenie i regeneracja wtryskiwaczy  VOLVO common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  rafalkam  0
 REGENERACJA WTRYSKIWACZY BENZYNOWYCH  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Anonymous  0
 Koniec niszczenia wtryskiwaczy CR przy demontażu  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  18
 Zatyczki , zaślepki do wtryskiwaczy  GIEŁDA CZĘŚCI Common Rail KUPIĘ / SPRZEDAM  Anonymous  0
 Ocena używanych wtryskiwaczy CR VOLVO BOSCH  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group