Dzisiaj jest 28 mar 2024, 23:11



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 01 maja 2017, 01:45 
Offline

Rejestracja: 01 maja 2017, 01:40
Posty: 3
Miejscowość: Opole
Witam.
Od jakiegoś czasu moje wozidło dręczy nie lada problem. O ile jazda po mieście nie stanowi problemu,o tyle autostrada oraz górki są sporym wyzwaniem.
Master 2007r 2,5 DCI 115PS +chip (150PS). Egr zaslepiony i wywalony kompem.
Podczas jazdy załadowany na autostradzie lub pod górki przy mocniejszym wciśnięciu gazu zapala się kontrolka świec żarowych,oraz taki zygzak (zintegrowane razem). Czuć wtedy spadek mocy. Po chwili zapala się czerwony STOP i wóz wpada w tryb awaryjny (max 110 km/h) po prostej. Pod górkę trza go pchać. Pomaga restart kluczykiem podczas jazdy. Niekiedy pomaga nawet na 200-300km,a czasem problem wraca po 5 km. Byłem u pewnego magika ale jego wiedza ogranicza się do podłaczenia kompa,skasowania błędów i wymianie wszystkiego pokolei. Nie pamiętam kodu błędu bo go usunął. Natomiast wiem że był związany z regulacją ciśnienia paliwa. Wiem ze na listwie (rampie) jest czujnik ciśnienia,oraz bodajże zawór bezpieczeństwa. Ale i w pompie takze siedza jakieś zawory. Nie wiem czego mam się dotknąć i gdzie szukać winowajcy tegoż zamieszania. Moze ktoś borykał się podobnym problemem,coś doradzi,pomoże lub poleci kogoś kto ogarnia temat CR. Niestety takowego magika u nas brak. I wiem że jak oddam do pierwszego lepszego to poza wydrenowanym portfelem i tak zostane z niesprawnym autem pod płotem. Szukam kogoś w opolskim/sląskim. Posiadam zdolnosci manulane i wiele moge zrobić samemu,ale jak coś jest mi obce to nie dotykam tego. Wymieniony filtr paliwa,przewody elektryczne wygladają ok,przewody paliwowe również. Od wczorajszego rana przestał zapalać. Trzeba go strasznie długo kręcić. Później cały dzien zapala normalnie.Liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 02 maja 2017, 00:08 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
Czyli wiadomo że nic nie wiadomo.
Jeżeli jest coś związane z ciśnieniem paliwa to masz dwie możliwości
1. Za małe ciśnienie paliwa
2. Za duże ciśnienie paliwa

Na 95% jest za małe ciśnienie (ale bez odczytania konkretnego błędu to odpowiedz jest "chyba")
Za małe ciśnieni oznacza że paliwo ucieka gdzieś "bokiem", albo przelewy wtryskiwaczy nie trzymają (próba przelewowa) albo zawór na listwie jest uszkodzony i tamtędy paliwo spieprza, albo pompa jest uszkodzona i nie daje już wymaganego ciśnienia (ten przypadek jest najmniej prawdopodobny), albo czujnik ciśnienia paliwa źle odczytuje ciśnienie.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 02 maja 2017, 02:44 
Offline

Rejestracja: 01 maja 2017, 01:40
Posty: 3
Miejscowość: Opole
zaksiu1985 pisze:
Czyli wiadomo że nic nie wiadomo.
Jeżeli jest coś związane z ciśnieniem paliwa to masz dwie możliwości
1. Za małe ciśnienie paliwa
2. Za duże ciśnienie paliwa

Na 95% jest za małe ciśnienie (ale bez odczytania konkretnego błędu to odpowiedz jest "chyba")
Za małe ciśnieni oznacza że paliwo ucieka gdzieś "bokiem", albo przelewy wtryskiwaczy nie trzymają (próba przelewowa) albo zawór na listwie jest uszkodzony i tamtędy paliwo spieprza, albo pompa jest uszkodzona i nie daje już wymaganego ciśnienia (ten przypadek jest najmniej prawdopodobny), albo czujnik ciśnienia paliwa źle odczytuje ciśnienie.

No właśnie kod blędu był po podpięciu kompa,ale mechanior szybko go usunął licząc ze ponaciska gaz i bład wróci. zpamietałem tylko ,,problem z regulacją ciśnienia paliwa" Jeżeli takowy problem to zapewne brak ciśnienia lub za duże ciśnienie na rampie. I tu własnie jest kilka kosztownych możliwości. Zawór w pompie/zawór na szynie/czujnik na szynie/wtryski itp. W ciemno wszystko wymieniać pokolei to dość drogi interes zważywszy że te zawory czujniki kosztuja po 400-500zł


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 07 maja 2017, 22:43 
Offline

Rejestracja: 01 maja 2017, 01:40
Posty: 3
Miejscowość: Opole
Witam. Wóz podpięty pod Clipa. A wiec, wywala cały czas tylko jeden błąd i to tylko jak mocno wciśniesz gaz na 4/5/6 biegu. Błąd obwód ciśnienia paliwa w rampie. Kodu nie pamiętam. Podczas rozruchu nie ma gwałtownego strzału ciśnienia tylko narasta 50/100/150/200/250/300/350 bar i wtedy zapala. Po zgaszeniu odrazu ciśnienie idzie do 0. Na biegu jałowym normalnie trzyma okolo 350 bar. Po wciśnięciu gazu w podłogę niekiedy trzyma 1500 bar a niekiedy 750 bar. Wtryski sprawdzone na przelew i żaden nie wykazuje lania. Wszystkie menzurki zapełniają się równiutko. Mam takiego pewnego speca który nie chce wymieniać wszystkiego metodą prób i błędów. Na początek zaproponował abym wyciągnął zbiornik paliwa i zajrzał jak wygląda pompa,smok,szczelność przewodów. Gdy to nie przyniesie oczekiwanego skutku wtedy możliwe opcje: 1) walnięty czujnik na szynie (mało prawdopodobne że źle czyta) 2) walnięty zawór na szynie po przeciwnej stronie (bezpieczeństwa),zaciety lub zacinający się. 3) Walnięty zawór regulator ciśnienia w pompie CR. 4) Walnięta pompa CR (mało prawdopodobne). Jak jest pełny bak paliwa lub poł auto pali od strzała nawet po kilku dniach stania. Jak jest cwiartka lub mniej zaczynają się problemy nawet po kilku godz stania. Jednakże stan paliwa nie ma wpływu na wpadanie w tryb awaryjny. Czy jest pełny bak czy ćwierć to i tak pod obciążeniem po mocnym wciśnięciu gazu gdzieś ucieka ciśnienie na rampie.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Prośba o interpretację protokołu oraz o wybór wtrysków  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  cichycichy  4
 Zainteresowanie regeneracją oraz naprawą wtryskiwaczy  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  pako7777  13
 Słabo zapala 1,8 TDCI FOCUS  FORD common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Anonymous  5
 renault vel satis silnik 2.2 cdi - nie zapala  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  admin  1
 Przekaznik świec żarowych-a problem z odpaleniem auta  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  simon  5
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group