Dzisiaj jest 23 wrz 2019, 01:35



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 15 kwie 2012, 13:30 
Dziś przy wymianie oleju megance poprosiłem o sprawdzenie dlaczego przy obrotach około 1000-1100 pojawiają się wibracje - wibracje mam już od 1,5 roku i starczy.
Za diagnozę zapłaciłem 120,- a odpowiedź dostałem: "zawór CR pompy wtryskowej do wymiany - koszt 700,-
macie Panowie jakieś sugestie? - chciałbym to wymienić, ale czy nie wyrzucę tych pieniędzy ?
Miał ktoś tak ?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 16 kwie 2012, 11:11 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
a coś więcej się dowiedziałeś na temat tej diagnostyki co jeszcze oprócz błędów zostało sprawdzone, ktoś ten błąd skasował wykonał jazdę próbną czy błąd powraca? jakie wysterowanie zaworu w stosunku do ciś. paliwa i jak pracują wtryskiwacze?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 16 kwie 2012, 21:03 
Mechanik powiedział coś takiego cytuję, że współczynnik wypełnienia impulsu na zaworze DRV jest nieprawidłowy nie wiem co to oznacza bo to dla mnie za trudne dlatego piszę bo to forum jest o Common Rail.Wydaje się być gość OK tem mechanik tak przynajmniej z rozmowy, ale jak ja się nie znam to mogę kupić wszystko.Mam jeszcze informacje ,że jakieś korekty na wtryskiwaczach są OK. A jeszcze robili tzw. próbę przelewowa wtryskiwaczy na menzurkach i niby dobrze wychodzi, mam mały przelew niby w normie.Tyle na razie wiem.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 17 kwie 2012, 09:29 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
jak byś mógł podać dokładniejsze dane co do auta rok i moc chyba że posiadasz nr pompy to pewnie był bym wstanie coś więcej pomóc, DRV występował w pompach CP1 na końcu zaworu jest sitko które bardzo często zapycha się brudem i opiłkami, pod mikroskopem można stwierdzić co jest przyczyną usterki koszt takiego zaworu nowego w/g cennika bosch to ok 400zł


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 zawór dawkujący CP3  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  dzikuss  2
 Slabe ciśnienie paliwa z pompy na listwe  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  0
 Na czym najlepiej regenerować pompy Common Rail - EPS 708  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  2
 Pompy wtryskowe na sprzedaż.  GIEŁDA CZĘŚCI Common Rail KUPIĘ / SPRZEDAM  zaksiu1985  0
 1.9dci ciężkie odpalanie tylko po dłuższym postoju  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  3
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group