Dzisiaj jest 17 sty 2018, 11:53



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 12 lut 2012, 21:35 
Obrazek
Działanie

Solenoid regulacyjny ciśnienia paliwa reguluje ciśnienie paliwa w wysokociśnieniowej szynie układu paliwowego.

Solenoid regulacyjny ciśnienia paliwa uruchamiany jest przez zespół sterowania.

Diagnostyka

Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie.

Sprawdzić opór: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z solenoidu. Zmierzyć opór pomiędzy dwoma wtykami solenoidu. Porównać z

podanym oporem. Sprawdzić napięcie zasilania: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z solenoidu. Włączyć zapłon i zmierzyć

napięcie pomiędzy jedną końcówką złącza i ujemną końcówką akumulatora. Sprawdzić drugą końcówkę. Jedna z tych dwóch

wartości powinna być równa napięciu akumulatora. Jeśli tak nie jest, to należy sprawdzić okablowanie i, jeśli takie są,

przekaźnik lub zespół zasilania i bezpiecznik(i). Sprawdzić podłączenie do ECU: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z

elektrozaworu i ECU. Zmierzyć opór pomiędzy jedną z dwóch końcówek złącza i jedną z odpowiednich końcówek w złączu ECU.

Sprawdzić drugą końcówkę. Jedna z tych wartości powinna być < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie.

Sprawdzić uruchomienie solenoidu: Podłączyć oscyloskop do jednego z wtyków sygnału urządzenia ECU i uziemienia.

Uruchomić silnik i porównać z pokazanym obrazem.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2015, 20:00 
Mam problem:
Czasami samochód nie zapala ( Hyundai 2.0CRDi) i zauważam że wystarczy że odkręcę na chwilkę rurkę metalową (od szyny CR do wtrysku) przykręcę i odpalam od tyknięcia po kilku odpaleniach sytuacja się powtarza.
Czy to może być wina zaworu regulacji ciśnienia ? ( czy może się zawiesić )


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 lut 2015, 21:24 
Najpierw zrób diagnozę komputerem, nie patrz tylko na błędy sprawdź ciśnienie na szynie cr jeżeli będzie zbyt niskie to jest taka możliwość


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 30 gru 2017, 12:55 
Pacjent: Alfa Romeo 2.0 JTS (benzyna, bezpośredni wtrysk)
Nie mogę sobie poradzić z błędem P0191 - brak sygnału na regulatorze ciśnienia paliwa. Problem pojawił się po wymianie silnika, jednak przełożenie czujnika ciśnienia jak i samego regulatora ze starego silnika (który nie miał takiego problemu) nic nie pomogło. Samochód na wolnych obrotach trochę nierówno pracuje, przy normalnej jeździe nie czuć różnicy w charakterystyce pracy.

Dodam jeszcze, że diagnostyka wykazała, że odczytane ciśnienie jest około dwa razy większe niż zadane przez ECU, stopień otwarcia regulatora utrzymuje się na około 30%.

Bezpieczniki sprawdzone, napięcie do wtyczki dochodzi (nie wiem, czy przez wtyczkę też, bo nie mogę wsadzić tam końcówki od miernika) i jest równe temu na akumulatorowi, jednak nie wiem jak sprawdzić ten drugi przewód - ma ktoś jakieś informacje na ten temat?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Brak ciśnienia pompa CP1H  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  martin033  2
 cdi zawór CR  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  piotrasta  0
 Zawór przelewowy pompy cp3, wymiana wplyw na prace  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  maciek06  0
 diagnostyka common rail 1.9 dci  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 brak cisnienia z pompy cr  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  3
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group