
Działanie
Solenoid regulacyjny ciśnienia paliwa reguluje ciśnienie paliwa w wysokociśnieniowej szynie układu paliwowego.
Solenoid regulacyjny ciśnienia paliwa uruchamiany jest przez zespół sterowania.
Diagnostyka
Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie.
Sprawdzić opór: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z solenoidu. Zmierzyć opór pomiędzy dwoma wtykami solenoidu. Porównać z
podanym oporem. Sprawdzić napięcie zasilania: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z solenoidu. Włączyć zapłon i zmierzyć
napięcie pomiędzy jedną końcówką złącza i ujemną końcówką akumulatora. Sprawdzić drugą końcówkę. Jedna z tych dwóch
wartości powinna być równa napięciu akumulatora. Jeśli tak nie jest, to należy sprawdzić okablowanie i, jeśli takie są,
przekaźnik lub zespół zasilania i bezpiecznik(i). Sprawdzić podłączenie do ECU: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z
elektrozaworu i ECU. Zmierzyć opór pomiędzy jedną z dwóch końcówek złącza i jedną z odpowiednich końcówek w złączu ECU.
Sprawdzić drugą końcówkę. Jedna z tych wartości powinna być < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie.
Sprawdzić uruchomienie solenoidu: Podłączyć oscyloskop do jednego z wtyków sygnału urządzenia ECU i uziemienia.
Uruchomić silnik i porównać z pokazanym obrazem.