Dzisiaj jest 08 gru 2021, 04:03



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 12 lut 2012, 21:35 
Obrazek
Działanie

Solenoid regulacyjny ciśnienia paliwa reguluje ciśnienie paliwa w wysokociśnieniowej szynie układu paliwowego.

Solenoid regulacyjny ciśnienia paliwa uruchamiany jest przez zespół sterowania.

Diagnostyka

Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie.

Sprawdzić opór: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z solenoidu. Zmierzyć opór pomiędzy dwoma wtykami solenoidu. Porównać z

podanym oporem. Sprawdzić napięcie zasilania: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z solenoidu. Włączyć zapłon i zmierzyć

napięcie pomiędzy jedną końcówką złącza i ujemną końcówką akumulatora. Sprawdzić drugą końcówkę. Jedna z tych dwóch

wartości powinna być równa napięciu akumulatora. Jeśli tak nie jest, to należy sprawdzić okablowanie i, jeśli takie są,

przekaźnik lub zespół zasilania i bezpiecznik(i). Sprawdzić podłączenie do ECU: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z

elektrozaworu i ECU. Zmierzyć opór pomiędzy jedną z dwóch końcówek złącza i jedną z odpowiednich końcówek w złączu ECU.

Sprawdzić drugą końcówkę. Jedna z tych wartości powinna być < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie.

Sprawdzić uruchomienie solenoidu: Podłączyć oscyloskop do jednego z wtyków sygnału urządzenia ECU i uziemienia.

Uruchomić silnik i porównać z pokazanym obrazem.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2015, 20:00 
Mam problem:
Czasami samochód nie zapala ( Hyundai 2.0CRDi) i zauważam że wystarczy że odkręcę na chwilkę rurkę metalową (od szyny CR do wtrysku) przykręcę i odpalam od tyknięcia po kilku odpaleniach sytuacja się powtarza.
Czy to może być wina zaworu regulacji ciśnienia ? ( czy może się zawiesić )


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 lut 2015, 21:24 
Najpierw zrób diagnozę komputerem, nie patrz tylko na błędy sprawdź ciśnienie na szynie cr jeżeli będzie zbyt niskie to jest taka możliwość


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 06 paź 2020, 10:18 
Cześć,
mam taki problem z autkiem... jest do wymiany zawór regulacji ciśnienia i wiem że to Bosch, szukałem po numerze części VW i wszędzie w necie jest numer Boscha: 0 281 006 074 a na oryginalnej części zamontowanej w aucie mam 0 281 006 075 więc nie wiem czy to jest ten sam zawór a różni się tylko numerem handlowym producenta dla części np do ASO a drugi jako zamiennik w sprzedaży detalicznej.
Nigdzie w necie nie ma tego o numerze -075. W serwisie VW posługują się tylko numerem ASO 057 130 764AB a numer Boscha im nic nie mówi. Dodam że różnica w cenie nie olbrzymia...
Czy ktoś jest w stanie mi pomóc ?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 06 paź 2020, 17:48 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 225
075 to to samo co 074
075 to montowanie seryjne do samochodu w fabryce, a 074 to już numer handlowy, tak bosch znakuje żeby było wiadomo czy to oryginał na pierwszy montaż czy juz wymieniane.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Mondeo mk4 2.0 tdci dw10c wymiana czujnika ciśnienia paliwa  FORD common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  lobaner  0
 Brak ciśnienia na pompie CP1 na stole probierczym  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Jacekstg  9
 zawór dawkujący CP3  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  dzikuss  2
 Pompa wysokiego ciśnienia bosch  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  3
 Brak ciśnienia pompa CP1H  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  martin033  2
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group