Dzisiaj jest 21 lis 2014, 19:08



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 06 lut 2012, 00:57 
ZAWÓR REGULACJI CIŚNIENIA LISTWY WTRYSKOWEJ - ALFA ROMEO, FIAT, LANCIA
/CZUJNIK LISTWY WTRYSKOWEJ / CZUJNIK CIŚNIENIA COMMON RAIL / ZAWÓR CIŚNIENIA PALIWA /
Obrazek

NUMERY KATALOGOWE:

OE /FIAT/: 60816659 71718445
BOSCH: 0281002488
EAN: 3165143195864
UŻYTKOWE: CR/DRV F K/10S

ZASTOSOWANIE:
ALFA ROMEO

145 (930) (02.1999 – 12.2000) – 1.9JTD,
146 (930) (05.1998 – 01.2001) – 1.9TD, 1.9JTD
147 (937) (04.2001 – 10.2006) - 1.9JTD, 1.9JTD 16V
156, Sportwagon (932) (09.1997 – 09.2005) - 1.9JTD, 1.9JTD 16V, 2.4JTD
166 (936) (10.1998 – 10.2007) – 2.4 JTD
GT (11.2003 - …) – 1.9JTD

FIAT

· BRAVA / BRAVO (182) (12.1998 – 09.2001) – 1.9JTD
· DOBLO (119 / 223) (10.2001 – 09.2005) – 1.9JTD
· IDEA (01.2004 - …) – 1.9JTD
· MAREA (185) (04.1999 – 09.2002) – 1.9JTD, 2.4JTD
· MULTIPLA (186) (04.1999 – …) – 1.9JTD
· PUNTO (188) (09.1999 - …) – 1.9JTD
· STILO (192) (10.2001 - …) – 1.9JTD, 1.9 D Multijet
· STRADA (178E) (04.2003 - …) – 1.9JTD

LANCIA

· KAPPA (838A / 838B) (06.1998 – 12.2000) – 2.4JTD
· LYBRA (839AX / 839BX) (10.1999 – 11.2006) – 1.9JTD, 2.4JTD
· MUSA (10.2004 – …) – 1.9D Multijet
· THESIS (841AX) (07.2002 – 02.2006) – 2.4JTD


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 lut 2012, 11:27 
Witam.

Wyrzuca mi błąd P0191. Chciałbym się dowiedzieć jak ten zawór działa. Jakiś rysunek techniczny byłby mile widziany.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 lut 2012, 13:24 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 09:14
Posty: 66
Obrazki: 0
Rysunek techniczny zaworu o którym piszesz.
Obrazek


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 lut 2012, 19:58 
Sitko na końcu trzpienia zaworu DRV (zabrudzone).
Obrazek

Sitko na końcu trzpienia zaworu DRV (nowe).
Obrazek

na tej stronie znalazłem takie ciekawe zdjecia http://www.profiauto.pl/art,polskie,serwisy,na,najwyzszym,swiatowym,poziomie,78.html


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 lut 2012, 22:43 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 09:14
Posty: 66
Obrazki: 0
Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa budowa zasada działania.

Cel stosowania zaworu regulacji ciśnienia Common Rail
-Zawór regulacyjny ciśnienia ustala i utrzymuje ciśnienie paliwa w zasobniku (szynie) niezależnie od obciążenia silnika w następujący sposób:
1. Przy zbyt wysokim ciśnieniu w zasobniku zawór otwiera się i część paliwa odpływa z zasobnika przewodem do zbiornika paliwa.
2.Przy zbyt niskim ciśnieniu w zasobniku zawór zamyka się odcinając obwód wysokiego ciśnienia od obwodu niskiego ciśnienia.

Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa jest mocowany do pompy wysokiego ciśnienia lub zasobnika (szyny) common rail.

Zasada działania zaworu regulacji ciśnienia DRV 1
Zawór regulacji ciśnienia ma dwa obwody regulacji:
-elektryczny obwód regulacji wolnego działania (w celu ustawienia zmiennej średniej wartości ciśnienia w zasobniku paliwa)
-mechaniczno - hydrauliczny obwód regulacji szybkiego działania ( w celu wyrównania drgań ciśnienia o dużej częstotliwości).

ZAWÓR REGULACYJNY CIŚNIENIA WYŁĄCZONY
Paliwo pod wysokim ciśnieniem w zasobniku lub na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia dopływa do zaworu regulacyjnego ciśnienia.Ponieważ elektromagnes bez przyłożonego napięcia nie wywiera żadnej siły , parcie wynikające z działania wysokiego ciśnienia jest mniejsze od siły sprężyny, zawór regulacyjny ciśnienia otwiera się i pozostaje częściowo otwarty ,w zależności od wydatku tłoczenia. Sprężyna jest tak dobrana, że ustala ciśnienie na poziomie około 10 MPa.

ZAWÓR REGULACJI CIŚNIENIA WŁĄCZONY
Jeżeli ciśnienie w obwodzie wysokiego ciśnienia ma zostać podwyższone , siła sprężyny musi być dodatkowo wspomagana siłą elektromagnetyczną. Zawór regulacyjny ciśnienia zostaje włączony i tym samym zamyka się aż do chwili osiągnięcia stanu równowagi między siłą parcia wynikającą z wysokiego ciśnienia a siłami elektromagnesu i sprężyny.
Zawór pozostaje wtedy otwarty i utrzymuje stałe ciśnienie. Zmienny wydatek tłoczenia pompy oraz pobór paliwa z obwodu wysokiego ciśnienia przez wtryskiwacze jest wyrównywany różnym stopniem otwarcia zaworu. Siła elektromagnetyczna jest proporcjonalna do prądu sterującego. Zmiana tego prądu jest realizowana przez taktowania ( modulację szerokości impulsu ). Częstotliwość taktowania jest dostatecznie wysoka , aby uniknąć zakłócających ruchów kotwicy oraz wahań ciśnienia w zasobniku paliwa.

W układach Common Rail stosowane są dwa rodzaje zaworów w pierwszej generacji DRV1.
Układy CR drugiej i trzeciej generacji działają według zasady dwóch nastawników, według której ciśnienie paliwa w zasobniku jest ustawiane przez dozownik oraz przez zawór regulacyjny ciśnienia.
W tych układach stosuje się zawór regulacyjny ciśnienia DRV2 lub jego odmianę DRV3 dla wyższych ciśnień. Ten sposób regulacji wpływa na mniejsze podgrzewanie paliwa oraz umożliwia rezygnację z chłodzenia paliwa.
Zawór regulacyjny DRV2/3 różni się od zaworu DRV1 następującymi cechami:
- twarde uszczelnienie granicy wysokiego ciśnienia (krawędziowe)
-zoptymalizowany obwód elektromagnesu (mniejsze zapotrzebowanie prądu)
-elastyczny sposób zabudowy (dowolne ukierunkowanie złącza elektrycznego) zrodlo bosch


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 lut 2012, 23:01 
Obrazek
Zawór DRV2 regulacji ciśnienia common rail i przykładowe zastosowania nr bosch 0 281 002 507 zastępuje zawór o numerze 0 281 002 625

ALFA ROMEO

166 (936) (1998.09 - )
2.4 JTD (2003.10 - ) - 175 KM / 129 KW
2.4 JTD (2003.10 - ) - 175 KM / 129 KW
2.4 JTD (2006.07 - ) - 180 KM / 132 KW
2.4 JTD (2006.07 - ) - 180 KM / 132 KW
2.4 JTD (2005.07 - ) - 185 KM / 136 KW
2.4 JTD (2005.07 - ) - 185 KM / 136 KW
159 (2005.09 - )
1.9 JTDM 8V (2005.09 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 JTDM 8V (2005.09 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 JTDM 16V (2005.09 - ) - 150 KM / 110 KW
1.9 JTDM 16V (2005.09 - ) - 150 KM / 110 KW
2.4 JTDM (2005.09 - ) - 200 KM / 147 KW
2.4 JTDM (2005.09 - ) - 200 KM / 147 KW
1.9 JTDM 8V (2005.09 - ) - 115 KM / 85 KW
1.9 JTDM 8V (2005.09 - ) - 115 KM / 85 KW
1.9 JTDM 16V (2005.09 - ) - 136 KM / 100 KW
1.9 JTDM 16V (2005.09 - ) - 136 KM / 100 KW
159 Sportwagon (2006.03 - )
1.9 JTDM 8V (2006.03 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 JTDM 8V (2006.03 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 JTDM 16V (2006.03 - ) - 150 KM / 110 KW
1.9 JTDM 16V (2006.03 - ) - 150 KM / 110 KW
2.4 JTDM (2006.03 - ) - 200 KM / 147 KW
2.4 JTDM (2006.03 - ) - 200 KM / 147 KW
1.9 JTDM 16V (2006.03 - ) - 136 KM / 100 KW
1.9 JTDM 16V (2006.03 - ) - 136 KM / 100 KW
1.9 JTDM 8V (2006.03 - ) - 115 KM / 85 KW
1.9 JTDM 8V (2006.03 - ) - 115 KM / 85 KW
BRERA (2006.01 - )
2.4 JTDM 20V (2006.01 - ) - 200 KM / 147 KW
2.4 JTDM 20V (2006.01 - ) - 200 KM / 147 KW
SPIDER (2006.09 - )
2.4 JTDM (2007.04 - ) - 200 KM / 147 KW
2.4 JTDM (2007.04 - ) - 200 KM / 147 KW

FIAT

GRANDE PUNTO (199) (2005.10 - )
1.3 D Multijet (2005.10 - ) - 75 KM / 55 KW
1.3 D Multijet (2005.10 - ) - 75 KM / 55 KW
1.3 D Multijet (2005.10 - ) - 90 KM / 66 KW
1.3 D Multijet (2005.10 - ) - 90 KM / 66 KW
1.9 D Multijet (2005.10 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 D Multijet (2005.10 - ) - 120 KM / 88 KW
CROMA (194) (2005.06 - )
1.9 D Multijet (2005.06 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 D Multijet (2005.06 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 D Multijet (2005.06 - ) - 150 KM / 110 KW
1.9 D Multijet (2005.06 - ) - 150 KM / 110 KW
2.4 D Multijet (2005.06 - ) - 200 KM / 147 KW
2.4 D Multijet (2005.06 - ) - 200 KM / 147 KW
DOBLO (119) (2001.03 - )
1.3 D Multijet (2005.10 - ) - 84 KM / 62 KW
1.3 D Multijet (2005.10 - ) - 84 KM / 62 KW
1.3 JTD (2005.05 - ) - 75 KM / 55 KW
1.3 JTD (2005.05 - ) - 75 KM / 55 KW
DOBLO Cargo (223) (2001.03 - )
1.3 D Multijet (2005.10 - ) - 75 KM / 55 KW
1.3 D Multijet (2005.10 - ) - 75 KM / 55 KW
SEDICI (2006.06 - )
1.9 D Multijet (2006.06 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 D Multijet (2006.06 - ) - 120 KM / 88 KW

LANCIA

THESIS (841AX) (2002.07 - )
2.4 D Multijet (2006.04 - ) - 185 KM / 136 KW
2.4 D Multijet (2006.04 - ) - 185 KM / 136 KW
YPSILON (2003.10 - )
1.3 D Multijet (2006.09 - ) - 75 KM / 55 KW
1.3 D Multijet (2006.09 - ) - 75 KM / 55 KW
1.3 D Multijet (2006.09 - ) - 90 KM / 66 KW
1.3 D Multijet (2006.09 - ) - 90 KM / 66 KW
MUSA (2004.10 - )
1.3 D Multijet (2006.09 - ) - 90 KM / 66 KW
1.3 D Multijet (2006.09 - ) - 90 KM / 66 KW

OPEL

SIGNUM (2003.05 - )
1.9 CDTI (2004.04 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTI (2004.04 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTI (2004.04 - ) - 150 KM / 110 KW
1.9 CDTI (2004.04 - ) - 150 KM / 110 KW
1.9 CDTI (2005.08 - ) - 100 KM / 74 KW
1.9 CDTI (2005.08 - ) - 100 KM / 74 KW
ASTRA H (2004.03 - )
1.9 CDTI (2004.09 - ) - 150 KM / 110 KW
1.9 CDTI (2004.09 - ) - 150 KM / 110 KW
1.9 CDTI 16V (2004.04 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTI 16V (2004.04 - ) - 120 KM / 88 KW
1.3 CDTI (2005.08 - ) - 90 KM / 66 KW
1.3 CDTI (2005.08 - ) - 90 KM / 66 KW
1.9 CDTI (2004.06 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTI (2004.06 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTI (2005.09 - ) - 100 KM / 74 KW
1.9 CDTI (2005.09 - ) - 100 KM / 74 KW
ASTRA H kombi (2004.08 - )
1.9 CDTI (2004.09 - ) - 150 KM / 110 KW
1.9 CDTI (2004.09 - ) - 150 KM / 110 KW
1.9 CDTI 16V (2004.08 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTI 16V (2004.08 - ) - 120 KM / 88 KW
1.3 CDTI (2005.08 - ) - 90 KM / 66 KW
1.3 CDTI (2005.08 - ) - 90 KM / 66 KW
1.9 CDTI (2005.09 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTI (2005.09 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTI (2005.09 - ) - 100 KM / 74 KW
1.9 CDTI (2005.09 - ) - 100 KM / 74 KW
ASTRA H GTC (2005.03 - )
1.9 CDTi 16V (2005.03 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTi 16V (2005.03 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTi (2005.03 - ) - 150 KM / 110 KW
1.9 CDTi (2005.03 - ) - 150 KM / 110 KW
1.9 CDTI (2006.01 - ) - 101 KM / 74 KW
1.9 CDTI (2006.01 - ) - 101 KM / 74 KW
1.3 CDTI (2005.04 - ) - 90 KM / 66 KW
1.3 CDTI (2005.04 - ) - 90 KM / 66 KW
1.9 CDTI (2005.09 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTI (2005.09 - ) - 120 KM / 88 KW
ZAFIRA (2005.07 - )
1.9 CDTI (2005.07 - ) - 150 KM / 110 KW
1.9 CDTI (2005.07 - ) - 150 KM / 110 KW
1.9 CDTI (2005.07 - ) - 100 KM / 74 KW
1.9 CDTI (2005.07 - ) - 100 KM / 74 KW
1.9 CDTI (2005.07 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTI (2005.07 - ) - 120 KM / 88 KW
ASTRA H TwinTop (2005.09 - )
1.9 CDTi (2005.09 - ) - 150 KM / 110 KW
1.9 CDTi (2005.09 - ) - 150 KM / 110 KW
VECTRA C kombi (2003.10 - )
1.9 CDTI (2005.10 - ) - 100 KM / 74 KW
1.9 CDTI (2005.10 - ) - 100 KM / 74 KW
VECTRA C (2002.04 - )
1.9 CDTI (2005.10 - ) - 100 KM / 74 KW
1.9 CDTI (2005.10 - ) - 100 KM / 74 KW
VECTRA C GTS (2002.08 - )
1.9 CDTI (2005.10 - ) - 100 KM / 74 KW
1.9 CDTI (2005.10 - ) - 100 KM / 74 KW
MERIVA (2003.05 - )
1.3 CDTI (2003.09 - ) - 75 KM / 55 KW
1.3 CDTI (2003.09 - ) - 75 KM / 55 KW
CORSA D (2006.07 - )
1.3 CDTI (2006.07 - ) - 75 KM / 55 KW
1.3 CDTI (2006.07 - ) - 75 KM / 55 KW
1.3 CDTI (2006.07 - ) - 90 KM / 66 KW
1.3 CDTI (2006.07 - ) - 90 KM / 66 KW

VAUXHALL

ASTRA MK V hatchback (2004.03 - )
1.9 CDTI (2004.06 - ) - 150 KM / 110 KW
1.9 CDTI (2004.06 - ) - 150 KM / 110 KW
1.3 CDTI (2005.10 - ) - 90 KM / 66 KW
1.3 CDTI (2005.10 - ) - 90 KM / 66 KW
1.9 CDTI 16V (2004.04 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTI 16V (2004.04 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTI (2005.08 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTI (2005.08 - ) - 120 KM / 88 KW
SIGNUM (2003.05 - )
1.9 CDTI (2004.04 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTI (2004.04 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTI 16V (2004.04 - ) - 150 KM / 110 KW
1.9 CDTI 16V (2004.04 - ) - 150 KM / 110 KW
ASTRA MK V kombi (2004.08 - )
1.3 CDTI (2005.08 - ) - 90 KM / 66 KW
1.3 CDTI (2005.08 - ) - 90 KM / 66 KW
1.9 CDTI 16V (2004.08 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTI 16V (2004.08 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTI (2005.09 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTI (2005.09 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTI (2004.08 - ) - 150 KM / 110 KW
1.9 CDTI (2004.08 - ) - 150 KM / 110 KW
1.9 CDTi (2005.08 - ) - 100 KM / 74 KW
1.9 CDTi (2005.08 - ) - 100 KM / 74 KW
ZAFIRA Mk II (2005.07 - )
1.9 CDTI (2005.07 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTI (2005.07 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTI (2005.07 - ) - 150 KM / 110 KW
1.9 CDTI (2005.07 - ) - 150 KM / 110 KW
ASTRA MK V Sport Hatch (2005.02 - )
1.9 CDTi (2005.02 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTi (2005.02 - ) - 120 KM / 88 KW
1.9 CDTi (2005.02 - ) - 150 KM / 110 KW
1.9 CDTi (2005.02 - ) - 150 KM / 110 KW
1.9 CDTi (2005.08 - ) - 101 KM / 74 KW
1.9 CDTi (2005.08 - ) - 101 KM / 74 KW
MERIVA (2003.05 - )
1.3 CDTI (2003.09 - ) - 75 KM / 55 KW
1.3 CDTI (2003.09 - ) - 75 KM / 55 KW
VECTRA Mk II (2002.04 - )
1.9 CDTI (2005.10 - ) - 100 KM / 74 KW
1.9 CDTI (2005.10 - ) - 100 KM / 74 KW
VECTRA Mk II GTS (2002.08 - )
1.9 CDTI (2005.10 - ) - 100 KM / 74 KW
1.9 CDTI (2005.10 - ) - 100 KM / 74 KW
VECTRA Mk II kombi (2003.10 - )
1.9 CDTI (2005.10 - ) - 100 KM / 74 KW
1.9 CDTI (2005.10 - ) - 100 KM / 74 KW
CORSA Mk III (2006.07 - )
1.3 CDTI (2006.07 - ) - 75 KM / 55 KW
1.3 CDTI (2006.07 - ) - 75 KM / 55 KW
1.3 CDTI (2006.07 - ) - 90 KM / 66 KW
1.3 CDTI (2006.07 - ) - 90 KM / 66 KW


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 10 lut 2012, 00:35 
Offline

Rejestracja: 09 lut 2012, 11:29
Posty: 3
A co powiecie o takim problemie:


Wymieniłem uszczelnieia na pompie (auto miało problem z rozruchem rano). Autko pali jak należy.
Niestety pojawił się następny problem.

W pierwszym dniu po złożeniu zrobiłem trasę około 100km i wszystko chodziło jak należy. Następnego dnia przy przyspieszaniu wyskoczył błąd P0191 auto nagle osłabło. Zgasiłem po 5 sekundach odpalam i jedzie normalnie do czasu aż "depne" na wysokim biegu bo jak go kęce na poszczegulnych biegach to nie ma tego problemu. Ogulnie można jeżdzić nie cisnąć mocno pedału gazu to auto chodzi normalnie. Wymieniłem też uszczelki na regulatorze ciśnienia ale nie pomogło. Myłem go czyściłem i dmuchałem sprężonym powietrzem.
Na wykresie strzałka czerwona tam gdzie wywala błąd

[img=http://images50.fotosik.pl/1368/d7df1012bf306465m.jpg]


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 14 lut 2012, 18:55 
Offline

Rejestracja: 09 lut 2012, 11:29
Posty: 3
Czy regulator w alfie jest rozbieralny? Można go jakoś przeczyścić (chodzi o elektromagnes) i na ile volt działa. Jak można go przetestować czy jest dobry?
Problem opisany mam wyżej ale teraz siedzę z zaworem w łapkach 0 281 002 488 i zaczynam coraz bardziej wątpić w jego sprawność. Nowy to wydatek ,rzędu ok 350-400zł wolałbym na marne kasy nie wydawać.
Jak można go zdiagnozować?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 14 lut 2012, 20:48 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 09:14
Posty: 66
Obrazki: 0
Możesz czyścić końcówkę zaworu w myjce ultradzwiękowej jak sitko jest zabite zwykle pomaga. Można też usunąć całkiem sitko , ale wtedy jak dostanie się bród to tylko wymiana na nowy. Kiedyś bosch nie robił w swoich zaworach sitek i jakoś działały póżniej się pojawiły widocznie uznali , że jest taka potrzeba.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 15 lut 2012, 08:26 
Offline

Rejestracja: 09 lut 2012, 11:29
Posty: 3
Witam.
Zakładam, że sitko mam na pewno czyste. Chodzi mi o diagnozę samego elektrozawora. Czy można podać na niego prąd z akumulatora czy on jest pod inne napięcie?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 zawory regulacji ciśnienia w pompach cp3  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  moto_cholewa  4
 Czy uszkodzona jest pompa ? Bosch CP1  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  dawidd  10
 V40 1.9 DCI Błąd ciśnienia paliwa na magistrali  VOLVO common rail bosch  Anonymous  6
 Czujnik ciśnienia w zasobniku (szynie) common rail  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  2
 Pompa CP4 Bosch Common Rail  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  2
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group