Dzisiaj jest 24 lis 2017, 15:54



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 07 mar 2012, 23:32 
Jak każdy elektroniczny system pojazdowy, także system Common-Rail z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi firmy Siemens wymaga specyficznej wiedzy, umożliwiającej postawienie poprawnej diagnozy i usunięcie usterek. W praktyce warsztatowej najważniejsza jest znajomość procedur i możliwości diagnostycznych, ponieważ umożliwiają one bezblędne rozpoznanie przyczyn usterek.

Diagnozowanie w systemie Common-Rail Siemensa powinno zawsze zaczynać się od trybu samodiagnozy. Samodiagnoza zawiera typowe funkcje, takie jak: odczyt i kasowanie kodów usterek, test elementów wykonawczych i pomiar wartości rzeczywistych.Ta ostatnia funkcja umożliwia osobie diagnozującej wykrycie usterek, które nie zostały zarejestrowane w pamięci usterek układu samodiagnozy. Do takich usterek należą np. nieprawidłowe wskazania czujnika temperatury lub czujników ciśnień, mieszczących się jeszcze w dopuszczalnym zakresie tolerancji (leżą w przedziale wartości spodziewanych). Niestety, aby taka diagnoza mogła być w warsztacie wykonana, warsztat musi mieć odpowiednie urządzenia diaguostyczne. zrodlo mgr inż. Jaroslaw Olbrycht

Przy niespokojnej pracy silnika na biegu jałowym zawsze należy spojrzeć na wielkość dawki biegu jałowego na poszczególnych cylindrach. Za pomocą tej funkcji sterownik próbuje utrzymać równomierną prędkość obrotową. Czyni to w ten sposób, że analizuje wskazania czujnika prędkości obrotowej w czasie suwu pracy na każdym z cylindrów. Gdy cylinder jest zbyt "szybki", dawka paliwa dla tego cylindra przy następnym wtrysku jest zmniejszana, a gdy zbyt "wolny", ilość wtryskiwanego paliwa ulega zwiększeniu. Uszkodzony cylinder jest z reguly wolniejszy. Dawka paliwa dla takiego cylindra jest wtedy wyraźnie zwiększona. Dopuszczalne odchylenie wynosi maksymalnie 40%. Jeśli wykonano pomiar ciśnienia sprężania i stwierdzono, że silnik jest mechanicznie w porządku, z dużym prawdopodobieństwem przyczyna takiej usterki leży po stronie wtryskiwacza, który powinien być badany zarówno pod względem elektrycznym, jak i hydraulicznym. Dzięki temu udaje się uniknąć zbędnych wymian wtryskiwaczy, co przy bardzo wysokich cenach części zamiennych jest wskazane.


Ostatnio przesunięty w górę 07 mar 2012, 23:32 przez: Anonymous.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Dlaczego należy i jak kodować wtryskiwacze Common Rail IMA  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  4
 Pompa CP4 Bosch Common Rail  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  8
 Na czym najlepiej regenerować pompy Common Rail - EPS 708  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  2
 Typowe usterki Forda Common Rail TDCI 2,0 1,8 - kody błędów  FORD common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Anonymous  6
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group