Dzisiaj jest 29 kwie 2024, 05:40



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 05 mar 2012, 14:57 
Elektronicznie sterowany system szybkiego rozruchu silników wysokoprężnych
System szybkiego rozruchu silników wysokoprężnych ISS drugiej generacji z nowym urządzeniem sterującym i dodatkowym kołnierzem grzejnym zapewnia dalsze zmniejszenie zużycia i emisji.
Obrazek
System szybkiego rozruchu silników wysokoprężnych ISS drugiej generacji z nowym urządzeniem sterującym i dodatkowym kołnierzem grzejnym zapewnia dalsze zmniejszenie zużycia i emisji.

Dzięki systemowi firmy BERU Instant Start System, w skrócie ISS, silnik wysokoprężny uruchamia się tak szybko i pewnie jak silnik benzynowy, nawet w ekstremalnie niskich temperaturach zewnętrznych. Dzięki świecom żarowym ze zoptymalizowaną mocą i elektronicznemu sterownikowi, regulującemu czas żarzenia i napięcie każdej świecy żarowej. ISS przyczynia się do uzyskania stałego, bezpiecznego procesu spalania. Można poza tym w maksymalnym stopniu zapobiegać problemom z nagrzewaniem, nierówną pracą silnika, stukaniem silnika wysokoprężnego i nadmiernymi wibracjami.
Świeca żarowa systemu ISS zoptymalizowana dla wtrysku bezpośredniego (po prawej) realizuje przyjętą moc jeszcze efektywniej w końcówce pręta grzejnego i potrzebuje przy tym tylko około połowy tej energii, co standardowa świeca żarowa (po lewej).
Obrazek
Świeca żarowa systemu ISS zoptymalizowana dla wtrysku bezpośredniego (po prawej) realizuje przyjętą moc jeszcze efektywniej w końcówce pręta grzejnego i potrzebuje przy tym tylko około połowy tej energii, co standardowa świeca żarowa (po lewej).
Cechy techniczne

Ekstremalnie krótki czas nagrzewania (w ciągu 2 sekund do 1.100 °C!)
Pewny start nawet w temperaturach -25 °C
Elektronicznie kontrolowane podgrzewanie wstępne rozruchowe dogrzewanie
Natychmiastowy stabilny bieg jałowy i czyste przyjęcie obciążenia
Zminimalizowana emisja szkodliwych substancji i zużycia paliwa w fazie nagrzewania
Przeznaczone przede wszystkim dla silników wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim
Z możliwością diagnozy On-Board
Spełnia najnowsze wymagania surowej normy EURO dot. substancji szkodliwych.
Przy ISS 2 generacji: podgrzewanie powietrza zasysanego przez dodatkowy kołnierz grzejny – dzięki temu dalsze zmniejszenie zużycia i emisji oraz optymalizacja pracy silnika i charakterystyki startu
zrodlo beru


Ostatnio przesunięty w górę 05 mar 2012, 14:57 przez: Anonymous.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Delphi: system Multec® Common Rail w VW Polo Bluemotion  VOLKSWAGEN common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 WADY I ZALETY SILNIKA 1.9JTD,1.3JTD  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 BMW E91 335d niskie ciśnienie na szynie przy rozruchu.  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  czerwony335d  6
 Czy warto wybrać najmocniejszą wersję silnika VCDi?  CHEVROLET common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Uszkodzone wtryskiwacze silnika 1,5 dCi  DACIA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group