Dzisiaj jest 26 maja 2019, 20:57



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 20 sie 2015, 15:33 
Offline

Rejestracja: 20 sie 2015, 15:30
Posty: 2
Miejscowość: Kalisz
Witam serdecznie współ-forumowiczów. Szukałem miejsca żeby się przywitać ale tak owego nie znalazłem. Więc robię to w poście z moim problemem:D

Szukałem podobnego tematu na forum, lecz nikt nie miał dokładnie takiego przypadku jak ja. Oczywiście sugerowałem się pewnymi rozwiązaniami lecz nie przyniosły one oczekiwanego ..ba żadnego efektu.

Opiszę swój problem:
Posiadam mercedesa S320 cdi z 2004 roku. Pewnego dnia odpaliłem samochód, pochodził chwilę i nagle zgasł jak by mu brakowało paliwa. Pomyślałem ze coś nie tak z paliwem więc spuściłem całe paliwo przepompowując je przez układ, wymieniłem filtr i dalej nic, auto kręci a nie odpala.
Jedynie na plaku zapala na chwile i za chwilę gaśnie. Przy odkręceniu przewodów dochodzących do listwy wtryskowej zauważyłem ze daje małe ciśnienie paliwa bo paliwo się tylko sączy przy kręceniu rozrusznikiem
Mówię sobie. Pewnie pompa wysokiego ciśnienia do wymiany. Zakupiłem używaną, odkręciłem przewód dochodzący do listwy i tryska wysokim ciśnieniem jak wściekłą. Mówię sobie.. teraz będzie chodzić. Kręcę a tu dalej nic. Zadzwoniłem po gościa, który przyjechał z komputerem. Podłącza : wyskoczyło coś o 3 świecach i w sumie nic więcej ( gdyby były uszkodzone świece to chodził by na plaku i nie gasł- auto zachowuje się jak by nie miało paliwa) Ciśnienie na pompie w układzie to przy odpalaniu kolo 250. Immobilaizer i wszystkie inne podzespoły ok.

Jedynie mi zwrócił uwagę ( i tu nie wiem) Ze na wtryskach przy kręceniu rozrusznikiem norma dla wtrysków powinna być między 12..a 18 Mg. Natomiast przy kręceniu rośnie do prawie 50 Mg. Jeszcze na koniec wymieniłem czujnik na wale przy kole zamachowy nad skrzynią biegów. Lecz bez podłączania pod komputer gdyż słyszałem ze nie trzeba. Oczywiście problemu to nie rozwiązało.

Wykluczam raczej również rozciągnięty łańcuch rozrządu, bo wtedy by nawet chwili nie chodził na plaku.

Oczywiście problem mnie już trochę denerwuje, ale i wzbudza moją ciekawość.


Pozdrawiam kolegów i koleżanki.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 20 sie 2015, 19:05 
Witaj Kolego. Bardzo dużo się rozpisałeś z problemem, ale ja nie jestem taki biegły żeby ci odpowiedzieć precyzyjnie. Mój mechanik współpracuje z jednym z Bosch Serwisów od dłuższego czasu i sobie chwali. Ale czy to faktycznie tak dobry serwis musisz ocenić sam. Podaje numer 601856277 ja miałem problem z wtryskiwaczami delphi do mojego mesia i rozwiązali problem rewelacyjnie. To jest szansa, że tobie pomogą bo są faktycznie specjaliści od common rail. Napisz dla ciekawości czy warto było dzwonić bo ja jestem pod wrażeniem tego serwisu, a dokładnie moja żona bo to był jej samochód.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 21 sie 2015, 09:54 
Offline

Rejestracja: 20 sie 2015, 15:30
Posty: 2
Miejscowość: Kalisz
Dzięki Kolego !!

Od przyszłego tygodnia pcham dalej temat bo aż żal patrzeć jak autko leży w garażu. Jak coś się wyjaśni zaraz o tym napiszę ;)


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 27 sie 2015, 19:11 
Offline

Rejestracja: 23 lis 2012, 13:00
Posty: 51
Miejscowość: Wolsztyn
dzwoń 508168107 pomogę


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 10 mar 2019, 01:41 
Offline

Rejestracja: 10 mar 2019, 01:36
Posty: 1
Miejscowość: Szczecinn
witam czy udało się rozwiązać problem? u mnie jet identyczny objaw.
w211 320 cdi zgasł podczas jazdy


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 MASCOTT 120DXI NIE ODPALA  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  3
 Mascott 3,0 dxi nie odpala.  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Dawid835  0
 E-klasa 2,2Cdi 150km 2002r nie równa praca silnika.  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  kabzaaa  0
 Bmw e46 330d Nie odpala ,  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Grand Voyager RT 2,8 CRD - nie odpala zimny  CHRYSLER common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Adam M  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group