Dzisiaj jest 28 kwie 2024, 03:41



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - W jaki sposób przebiega regulacja wysokiego ciścienia
Autor Wiadomość
  Tytuł:  W jaki sposób przebiega regulacja wysokiego ciścienia  Odpowiedz z cytatem
W układach common rail w każdym momencie pracy silnika można wytworzyć odpowiednie ciśnienie w szynie (zasobniku). Można kontrolować w każdej chwili ciśnienie panujące w szynie na podstawie odczytów z czujnika ciśnienia oraz korygować z pomocą nastawników. W pierwszej generacji układów common rail ciśnienie paliwa regulowane jest tylko w układzie wysokiego ciśnienia. Zawór regulacyjny za pomocą sprężyny utrzymuje ciśnienie od 5 do 10 MPa zależnie od rodzaju pompy. Jeżeli wartość ciśnienia jest za mała elektromagnes wspomaga siłę docisku sprężyny natomiast jak ciśnienie jest za wysokie elektromagnes zwalnia nacisk sprężyny i paliwo podawane jest na przelew aż osiągnie żądaną wartość. W tej generacji układu jest to wada dlatego , że pompa cały czas pracuje z pełną wydajnością co prowadzi do większego zużycia paliwa. Taka regulacja ciśnienia paliwa powoduje wzrost temperatury paliwa i konieczność schłodzenia paliwa przez dodatkową chłodnice paliwa. W układach 2 generacji common rail zmieniono sposób regulacji wysokiego ciśnienia stosując dławienie przepływu lub regulację wydatku co spowodowało , że pompa wytwarza tyle ciśnienia ile faktycznie potrzebuje, czyli pracuje pod mniejszym obciążeniem , a to przekłada się na zmniejszenie zużycia paliwa.
Post Zamieszczono: 21 sty 2012, 22:43


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group