Dzisiaj jest 29 kwie 2024, 14:30



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Ikona:
Brak
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - CP1 zawór obiegu smarowania
Autor Wiadomość
  Tytuł:  CP1 zawór obiegu smarowania  Odpowiedz z cytatem
Witam.
Rozebrałem pompę od Scenica 1.9 DCI która padła po zatankowaniu kiepskiego paliwa.
Wewnątrz jest pokryta rdzawym osadem i nie przechodzi paliwo od wlotu do sekcji tłoczących, nie przechodzi już przez ten pierwszy otwór który trafia między 2 duże oringi.
Czy tam jest jakiś filtr szczelinowy który mógł się zapchać ?
Jak ma działać zawór obiegu smarowania ? W pompie było juz grzebane i nie wiem czy ten zaworek jest poprawnie złożony.
Post Zamieszczono: 22 sty 2013, 01:10


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group