Dzisiaj jest 14 maja 2024, 21:20



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Kompresja / szczelność silnika - praca CR
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Kompresja / szczelność silnika - praca CR  Odpowiedz z cytatem
ARW pisze:
że właśnie słaba kompresja == wtryski leja...

Wtrysk nie bedzie lal bo ma słabą kompresje.
Szczelność cylindra a ciśnienie sprężania to dwie rożne rzeczy.
Dajmy na to ze silnik ma mieć 30bar sprężania i szczelny silnik uzyska to przy jednym skoku cylindra. A ze zmniejszoną szczelnością będzie potrzebował z 10-15 skoków cylindra. Tak na chłopski rozum.
Post Zamieszczono: 16 gru 2013, 22:57
  Tytuł:  Kompresja / szczelność silnika - praca CR  Odpowiedz z cytatem
Witam serdecznie,
Panowie, jako że serwisy dieslowskie ostatnio robią mi sieczkę z głowy, postanowiłem zapytać tutaj. Oddałem jakiś czas temu samochód (Alfa 147 1,9JTD 16V 140PS ) celem sprawdzenia wtryskiwaczy oraz kompresji na cylindrach. Wtryskiwacze zostały sprawdzone teoretycznie są OK, natomiast zamiast kompresji zmierzyli mi szczelność silnika, gdzie wartość pomiaru zostaje wyrażona w procentach - rozumiem, że pomiar szczelności silnika to to samo co kompresja ?:-) I jak się okazuje wynik wyszedł bardzo słabo bo podobno mam 20% szczelności silnika - gdzie dobry ma w okolicach 70%. I tutaj moje pytanie do serwisu - skoro jest aż tak źle ( czyt. słaba kompresja ) to silnik powinien mieć mega problemy z odpalaniem po nocy pod chmurką nawet przy minimalnych temperaturach ujemnych, druga sprawa powinien być znaczny spadek mocy tego silnika - gdzie moj samochód pali od strzału, na to panowie w serwisie powiedzieli, że w silnikach z CR użytkownik tego nie uświadczy, bo CR jest tak skonstruowane że nawet w takich przypadkach nie bedzie utraty mocy ani problemów z odpalaniem .... czy to prawda, bo na mój nie związany z mechaniką poziom wiedzy to tak nie powinno działać. Druga sprawa, byłem ostatnio na hamowni i silnik z mojej Alfy , który w serii ma 140PS, wydmuchał tylko 136PS i podczas próby podniesienia mocy okazało się, że wtryski jednak nie są do końca sprawne bo zaczynają lać. Z tą wiedzą i łącząc informacje, które otrzymałem z w/w serwisu wykonałem kilka telefonów do innych serwisów Bosch zajmujących się dieslami i 3 warsztaty potwierdziły moją teorie = słaba kompresja -> problemy z odpalaniem -> totalny brak mocy -> wynik z hamowni ( wtryski leja ) -> wtryski do wymiany, natomiast znalazł się również jeden serwis, który podzielił zdanie że w tym przypadku niekoniecznie wtryski są uszkodzone, może być tak, że właśnie słaba kompresja == wtryski leja... Z góry dzięki za odzew!
Post Zamieszczono: 07 gru 2013, 18:43


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group