Dzisiaj jest 10 maja 2024, 23:57



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - BMW 330d M57N, cykające wtryskiwacze CR
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: BMW 330d M57N, cykające wtryskiwacze CR  Odpowiedz z cytatem
Cykanie wtryskiwaczy może być spowodowane uszczelką pod wtryskiwaczem , ale w tym przypadku łatwo to sprawdzić nie wyciągając wtryskiwaczy z samochodu ponieważ to co możesz słyszeć jest uciekająca kompresja z pod wtryskiwacza.Wystarczy popsikać WD40 lub jakimś innym płynem okolice gdzie wchodzi wtryskiwacz do głowicy i zobaczyć czy widać wydobywające się bąbelki jeśli takowe są znaczy , że uszczelka nie trzyma. Może być też cyknie, a raczej stukanie wtryskiwacza, które nie będzie widać na korektach, a będzie spowodowanie nieprawidłowymi dawkami wtryskiwacza , czyli nieprawidłowy przedwtrysk. Znalazłem filmik z regeneracji wtryskiwacza do BMW w pracowni Boscha
Post Zamieszczono: 05 lut 2012, 14:07
  Tytuł:  BMW 330d M57N, cykające wtryskiwacze CR  Odpowiedz z cytatem
Witam

mam pewien problem z BMW E46 330d (silnik M57N 204KM, wtryskiwacze Bosch 0445 110 131). otóż cyka mi najprawdopodobniej jeden lub więcej wtryskiwaczy CR. cykanie to można zaobserwować na dwa sposoby:

1) z podniesioną maską na biegu jałowym, nagrałem filmik który to obrazuje: http://www.youtube.com/watch?v=xZMSjz1K93o
2) podczas jazdy pod obciążeniem (głębokie wciśnięcie pedału gazu), między 1500 a 2500 obr/min słychać podobny dźwięk w kabinie

zrobiłem też "test z przedłużką" przyłożoną z jednej strony do ucha a z drugiej do obudowy wtryskiwacza. test dość pobieżny i niedokładny, ale od strony rozrządu 1 jakby cyka, 2 nie, 3 jakby też, 4 nie a 5 i 6 nie sprawdzałem bo musiałbym do tego rozbierać całe podszybie.

sprawdziłem korekcje wtryskiwaczy w programie diagnostycznym i tak:
1: +0.40
2: +0.08
3: -0.60
4: -0.70
5: +0.02
6: +0.05
(norma wynosi od -3 do +3, a skala obejmuje od -5 do +5)

korekcje jak widać są bardzo dobre, tylko się cieszyć... gdyby nie to cykanie :cry:

co z tym zrobić? rozumiem, że oddać wtryskiwacze do regeneracji... ale wszystkie 6? to będzie kosztować dużo, a wtryskiwacze sądząc po korekcjach rozpylanie mają wciąż bardzo dobre. podejrzewam, że może tak cykać jeden, góra dwa. mam rację?

w serwisie Bosch za obejrzenie i wyczyszczenie jednej sztuki biorą ok. 200zł, więc 200 * 6 za samą weryfikacje + koszt naprawy jakiegoś podzbioru tych 6 to będą tragiczne, niepotrzebne koszty.

z drugiej strony boję się też, że gdy wyślę je do pierwszej lepszej losowej firmy regenerującej wtryskiwacze to oni je wstawią na EPS 200, stwierdzą że rozpylanie jest prawidłowe i odeślą mi z powrotem a ja dalej będę miał problem.

może cykają tylko miedziane podkładki pod wtryskiwaczami i wystarczy kupić 6 nowych podkładek po 7zł/szt, wyjąć wtryski, wyczyścić ich gniazda w głowicy i wsadzić z nowymi podkładkami z powrotem?
Post Zamieszczono: 05 lut 2012, 13:47


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group