Dzisiaj jest 08 maja 2024, 00:13



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Stilo JTD P0191
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Stilo JTD P0191  Odpowiedz z cytatem
Pooglądałem trochę filmów z "regeneracji" i chyba już wiem które części podlegają ewentualnej wymianie.
Jest gdzieś dostępna rozpiska części z numerami boscha do tego wtrysku 0445110119 co mam?
Chciałbym posprawdzać ile kosztują poszczególne części.

Zrobiłem dzisiaj przelewy raz jeszcze bo po czyszczeniu końcówek nie robilem.
Tak to teraz wyglada
1 18ml
2 14ml
3 14ml
4 16ml

Trochę się zmieniło.
Post Zamieszczono: 20 cze 2015, 09:08
  Tytuł:  Re: Stilo JTD P0191  Odpowiedz z cytatem
nkstyle pisze:
To teraz czysto teoretycznie.
Czy te uszczelnienia to to co wymieniają przy tzw szybkich regeneracja?
Widziałem zestaw uszczelek wraz z kulką, czy to to może przepuszczać?
Jaki szacunkowy koszt takiej naprawy?


I najważniejsze.
Regenerować czy kupić pewne używane?



Link do tych "uszczelniaczy" fachowo się to zwie "Pierścień uszczelniający gniazda zaworu"
http://e-katalog.intercars.com.pl/?sear ... Items.html

I to jest to co się wymienia przy szybkich naprawach ale nazwijmy to - mało fachowych, gdyż to trzeba zawsze wymienić gdy się już rozbierze cały wtryskiwacz. I od razu trzeba zaznaczyć że jak się nie sprawdzi w jakim stanie jest samo gniazdo zaworu i jeszcze sztyca do gniazda a znając życie są już wykończone to małe szanse na poprawę.

Sprawa czy kupować używane czy robić swoje to jak masz kasę albo wiesz że auto jest dla siebie to zawsze robić swoje tylko porządnie a nie "tanio".
Co do używanych to jak rosyjska ruletka, uda się albo nie uda.
Post Zamieszczono: 19 cze 2015, 23:47
  Tytuł:  Re: Stilo JTD P0191  Odpowiedz z cytatem
DROMAR pisze:
Filtr paliwa kiedy był wymieniany ?

Jakieś 9 miesięcy.
Filtr MANN-FILTER.

Przed wymianą było tak samo.
Post Zamieszczono: 19 cze 2015, 23:11
  Tytuł:  Re: Stilo JTD P0191  Odpowiedz z cytatem
Filtr paliwa kiedy był wymieniany ?
Post Zamieszczono: 19 cze 2015, 22:59
  Tytuł:  Re: Stilo JTD P0191  Odpowiedz z cytatem
Ok. Dziękuję za wyjaśnienia.

Faktycznie mój wtrysk to 0445110119

To teraz czysto teoretycznie.
Czy te uszczelnienia to to co wymieniają przy tzw szybkich regeneracja?
Widziałem zestaw uszczelek wraz z kulką, czy to to może przepuszczać?
Jaki szacunkowy koszt takiej naprawy?


I najważniejsze.
Regenerować czy kupić pewne używane?
Post Zamieszczono: 19 cze 2015, 19:13
  Tytuł:  Re: Stilo JTD P0191  Odpowiedz z cytatem
W Twoim aucie jest prawdopodobnie wtryskiwacz 0445110119.
Na wolnych obrotach czyli na biegu jałowym wtryskiwacz ten pracuje na 250bar.
Jego pełna moc to 1350 bar.
I teraz jest tak, jeżeli przez 1 min masz przelewy 16-24ml na jedną minutę, to delikatnie mówiąc trochęęęęęęęęę dużooooooo, gdyby pomiar miał ze 3min przy takich przelewać to bym nic nie mówił. i to jest na 250bar-ach. Jak teraz wciśniesz pedał do podłogi to masz problem bo pompa fizycznie nie nadąża z podawaniem.

Na pytanie co się psuje w tych wtryskiwaczach to głównie uszczelnienie, gniazdo zaworu, i dlatego jak ciśniesz gaz to wmyśl przysłowia " ja mu w gaz a on zgasł"
Post Zamieszczono: 19 cze 2015, 15:30
  Tytuł:  Re: Stilo JTD P0191  Odpowiedz z cytatem
zaksiu1985 pisze:
nkstyle pisze:
Przelewy wtrysków na biegu jałowym po 1min:1 24ml, 2 16ml,3 20ml, 4 20ml.


Sam sobie odpowiedziałeś na zadane pytanie.
I jeszcze jedno pytanie, badałeś przelewy na zimnym silniku czy na gorącym?

Wtryskiwacze do naprawy.


Na gorącym.
Ale co w nich może być do naprawy?
Jak pisałem pali odrazu. Końcówki nie były mokre.

No i najważniejsze, jak fachowcy interpretują takie przelewy?
Co wynika z moich?

Bo w sieci jest dużo informacji, nie wiem czy pewnych.
Post Zamieszczono: 19 cze 2015, 09:24
  Tytuł:  Re: Stilo JTD P0191  Odpowiedz z cytatem
nkstyle pisze:
Przelewy wtrysków na biegu jałowym po 1min:1 24ml, 2 16ml,3 20ml, 4 20ml.


Sam sobie odpowiedziałeś na zadane pytanie.
I jeszcze jedno pytanie, badałeś przelewy na zimnym silniku czy na gorącym?

Wtryskiwacze do naprawy.
Post Zamieszczono: 19 cze 2015, 00:22
  Tytuł:  Stilo JTD P0191  Odpowiedz z cytatem
Witam.
Mam problem z problem z błędem P0191.
Zaczęło się od zmiany mapy na mocniejszą i wtedy non stop przy pełnym obciążeniu wyskakuje błąd i tryb awaryjny. Mapa jest pewna bo sprawdzona na 2 innych autach, nic się nie dzieje.
Teraz P0191 pojawia się nawet bez tuningu.
Oczywiście zacząłem wertować tematy i oto co zrobiłem:
Zwór sterujący wymieniony na nowy.
Pompę rozebrałem nie zauważyłem fizycznych uszkodzeń, złożona na nowych uszczelkach.
Przelewy wtrysków na biegu jałowym po 1min:1 24ml, 2 16ml,3 20ml, 4 20ml.
Wtryski wyjąłem, żaden nie był mokry, umyłem końcówki i skręciłem.

Nic to nie zmieniło.
Auto pali na jeden obrót, ciśnienie na jałowym trzyma 300bar.
Kilkadziesiąt razy robiłem logi i wynika z nich, że jeśli nie wcisnę pedału tak żeby było pełne obciążenie to pompa nadąża z ciśnieniem.
Wystarczy jednak dać obciążenie 100% i jak zawór sterujący pompą otworzy się na 80% to jakby uciekało ciśnienie.
Jak tylko zejdzie z otwarcia 80% to ciśnienie natychmiast wraca do oczekiwanego.

Tutaj przykładowy log

Obrazek
Post Zamieszczono: 18 cze 2015, 23:14


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group