Dzisiaj jest 07 maja 2024, 17:25



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Głośny (tylko rano po odpaleniu zimnego) 2.0TDI-CR CBAB.
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Głośny (tylko rano po odpaleniu zimnego) 2.0TDI-CR CBAB.  Odpowiedz z cytatem
Miałem taki problem u mnie w serwisie audi A3 1,6 tdi na siemensie korekcje ok ,moc ok ,popychacze wymienione ,miał słabe cewki wtryskiwaczy ,też naprawiłem wtryski ,jak ranne odpalenie to grał silnik skończyło się na wymianie tłoków nad wymiarowych ,w starych były podpalone denka .
Post Zamieszczono: 16 sty 2021, 23:03
  Tytuł:  Re: Głośny (tylko rano po odpaleniu zimnego) 2.0TDI-CR CBAB.  Odpowiedz z cytatem
Witam, mam podobny problem, aczkolwiek przekręcanie kluczyka nie pomaga... czy rozwiązałeś swój problem ?
Post Zamieszczono: 11 sty 2021, 00:18
  Tytuł:  Głośny (tylko rano po odpaleniu zimnego) 2.0TDI-CR CBAB.  Odpowiedz z cytatem
Cześć Wszystkim,
może ktoś się spotkał z podobnym problemem w VW 2.0 TDI-CR CBAB. Sprawa dotyczy VW Passat B6 z 2008 roku 200tkm. Głośna praca silnika pojawia się tylko rano jak samochód stoi całą noc. Silnik pracuje przez chwilę jak na poniższym filmie:
[youtube]https://youtu.be/EIRD8abJA_A[/youtube]
Co udało mi się ustalić:
1. Zalecono wymianę świec żarowych, które i tak z założenia wiedziałem, że nie przyniosą pozytywnych rezultatów bo poniżej 5stC nie działają i tak, ale 200tkm - wymieniłem.
2. Brak jakichkolwiek błędów na komputerze.
3. Parametry pracy wtryskiwaczy: zimny silnik, grupa 013 (-0,09mg/H; -0,19mg/H; 0,19mg/H; 0,02mg/H, rozgrzany silnik, grupa 013 (-0,38mg/H; 0,09mg/H; 0,64mg/H; -0,42mg/H), na zimnym kąt zapłonu -9,61st., na rozgrzanym -5,27 st.
na zimnym kąt synchronizacji -2,70oKW, na rozgrzanym -1,35oKW.

4. Najważniejsze chyba? Jak rano wciskam kluczyk kilka 4-5 razy bez uruchamiania silnika to za 6 razem odpalam i silnik chodzi cicho jak fabryka.... Zastanawiam się czy coś się nie dzieje z ciśnieniem paliwa... Stukanie wskazuje raczej na zbyt bogatą mieszankę w paliwo? Tylko czemu po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka bez odpalania jest OK?

Te stuki to jedyny objaw jaki występuje i trwa dosłownie minuty. Ogólnie auto jedzie bardzo dobrze - brak problemów z przyśpieszaniem itd...

Może ktoś się z czymś podobnym spotkał w swoim CR? Z góry dzięki za wszystkie sugestie!
Post Zamieszczono: 04 paź 2020, 16:11


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group