Dzisiaj jest 09 maja 2024, 01:13



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Range Rover 2.5 DT z 1998 - opinie o aucie i silniku.
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Range Rover 2.5 DT z 1998 - opinie o aucie i silniku.  Odpowiedz z cytatem
Cześć wszystkim,

Przymierzam się do zakupu Range Rover 2.5 DT z 1998, zastanawiam się jednak jak jest z częściami w Polsce, czy ten 2.5 DT (czy powinno być TD?) nie jest za mały do tego auta jednak, jak się sprawuje to hydrauliczne zawieszenie, jakie są generalnie koszty eksploatacji itd.

Autem bym raczej jeżdzil okazyjnie, może z 10 000 km rocznie. Ale musi być bezproblemowe i nie kosmicznie drogie w eksploatacji. Pytanie czy to dobry pomysł taki zakup (potrzebuje 4x4), czy może coś bardziej typowego jak Isuzu Trooper czy Mitsu Pajero czy Opel Frontera czy nawet Merc G300, nawet starsze. Jezdzić mam zamiar w terenie - ale w sensie ze po drodze nieutwardzonej, nie jakies wyczyny tylko taki dojazd po prostu.Czy w tym aucie jest układ common rail?

Proszę o wszelkie komentarze i opinie na temat tego autka!
Post Zamieszczono: 08 kwie 2012, 00:45


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group