Dzisiaj jest 07 maja 2024, 15:32



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - 2.7 cdi wtryski (wibracje silnika)
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: 2.7 cdi wtryski (wibracje silnika)  Odpowiedz z cytatem
Korekcja wtryskiwaczy - jeżeli odchyłki dawki wtrysków przekraczają 1,5 mg/skok lub ponad 30% w porównaniu z sąsiednimi trzeba myśleć o ich regeneracji :)
Post Zamieszczono: 24 lip 2014, 00:18
  Tytuł:  Re: 2.7 cdi wtryski (wibracje silnika)  Odpowiedz z cytatem
Mam pytanko, czy ten wtryskiwacz z dawka 2,7 i 3,4 poszedl takze do regeneracji, czy mieści się w normie ???

Pozdrawiam
Rafał
Post Zamieszczono: 14 maja 2014, 19:45
  Tytuł:  Re: 2.7 cdi wtryski (wibracje silnika)  Odpowiedz z cytatem
Dzięki za odpowiedz. Wtryskiwacze już wymontowane do regeneracji. Doczytałem się w między czasie w innych postach , że tak korekta jest za duża.Dobrze ,że takie forum o wtryskach common rail istnieje dużo mi ta wiedza z forum pomogła.
Post Zamieszczono: 06 maja 2012, 15:56
  Tytuł:  Re: 2.7 cdi wtryski (wibracje silnika)  Odpowiedz z cytatem
5 wtryskiwacz do wymiany. Wartości graniczne dawki korygującej to od -5 do 5.
Generalni jeżeli oscyluje w granicach wartości 5 (+-) to świadczy o zużyciu i kwalifikuje do regeneracji lub wymiany.
Post Zamieszczono: 06 maja 2012, 13:40
  Tytuł:  2.7 cdi wtryski (wibracje silnika)  Odpowiedz z cytatem
czesc. mam pytanko. posiadam 2.7cdi kombi przebieg 270t km- od jakiegos czasu mam wibracje calego silnika zarowno na N jak i na D, R - oczywiscie wibracje przy zatrzymaniu sa odczuwalne - powiedziano mi ze nie pali mi jeden wtrysk - sprawdzilem carsoftem live cdi data i faktycznie ma rozne parametry wtrysku - jakie powinny byc prawidlowe? mam tez problemy z odpaleniem -carsoft pokazal na tecie cdi ze na comon railu mam za mal cisnienie: 1450bar a norma >1500
ponizej wartosci z CDI Injector Test
Engine Speed RPM 685 1/min
cyl1 -0,5 mm3/Hub
cyl2 -2,7
cyl3 -3,4
cyl4 -0,1
cy;5 5,1 (ten caly czas stoi w zakresie 4,8 ddo 5,1 nawet po dodaniu obrotow)
injection quantity 9mm
Coolent Te,p.81C
Rail pres 250bar

LIVE DATA Cdi
RPM 2579 przy rpm 674
Coolant Temp 81C 82C
Intake Air Temp 36C 36C
Eng. Torque 21,6% 25,1
AirFlow 40,92gm/s 6,91

w sumie to ciagle jakies drobnostki z tym cdi sie dzieja
wymienilem oring przy filtrze paliwa bo chyba ssal mi powietrze lewe i musialem niezle krecic aby zapalil - po wymianie bylo jakis czas ok. w baku dodatkowo robilo sie straszne podcisnienie ze korek ciezko odkrecal sie wiec wywalilem te gumke zeby nie zasysalo i nie bylo oporow w ssaniu paliwa- nie wiem czy tak powinno
byc.

z gory dziekuje za jakies podpowiedzi
Post Zamieszczono: 15 mar 2012, 22:09


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group