Autor |
Wiadomość |
|
|
Tytuł: |
Re: 2.7 cdi wtryski (wibracje silnika) |
|
|
Korekcja wtryskiwaczy - jeżeli odchyłki dawki wtrysków przekraczają 1,5 mg/skok lub ponad 30% w porównaniu z sąsiednimi trzeba myśleć o ich regeneracji
Korekcja wtryskiwaczy - jeżeli odchyłki dawki wtrysków przekraczają 1,5 mg/skok lub ponad 30% w porównaniu z sąsiednimi trzeba myśleć o ich regeneracji :)
|
|
|
|
Zamieszczono: 24 lip 2014, 00:18 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: 2.7 cdi wtryski (wibracje silnika) |
|
|
Mam pytanko, czy ten wtryskiwacz z dawka 2,7 i 3,4 poszedl takze do regeneracji, czy mieści się w normie ???
Pozdrawiam Rafał
Mam pytanko, czy ten wtryskiwacz z dawka 2,7 i 3,4 poszedl takze do regeneracji, czy mieści się w normie ???
Pozdrawiam Rafał
|
|
|
|
Zamieszczono: 14 maja 2014, 19:45 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: 2.7 cdi wtryski (wibracje silnika) |
|
|
Dzięki za odpowiedz. Wtryskiwacze już wymontowane do regeneracji. Doczytałem się w między czasie w innych postach , że tak korekta jest za duża.Dobrze ,że takie forum o wtryskach common rail istnieje dużo mi ta wiedza z forum pomogła.
Dzięki za odpowiedz. Wtryskiwacze już wymontowane do regeneracji. Doczytałem się w między czasie w innych postach , że tak korekta jest za duża.Dobrze ,że takie forum o wtryskach common rail istnieje dużo mi ta wiedza z forum pomogła.
|
|
|
|
Zamieszczono: 06 maja 2012, 15:56 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: 2.7 cdi wtryski (wibracje silnika) |
|
|
5 wtryskiwacz do wymiany. Wartości graniczne dawki korygującej to od -5 do 5. Generalni jeżeli oscyluje w granicach wartości 5 (+-) to świadczy o zużyciu i kwalifikuje do regeneracji lub wymiany.
5 wtryskiwacz do wymiany. Wartości graniczne dawki korygującej to od -5 do 5. Generalni jeżeli oscyluje w granicach wartości 5 (+-) to świadczy o zużyciu i kwalifikuje do regeneracji lub wymiany.
|
|
|
|
Zamieszczono: 06 maja 2012, 13:40 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
2.7 cdi wtryski (wibracje silnika) |
|
|
czesc. mam pytanko. posiadam 2.7cdi kombi przebieg 270t km- od jakiegos czasu mam wibracje calego silnika zarowno na N jak i na D, R - oczywiscie wibracje przy zatrzymaniu sa odczuwalne - powiedziano mi ze nie pali mi jeden wtrysk - sprawdzilem carsoftem live cdi data i faktycznie ma rozne parametry wtrysku - jakie powinny byc prawidlowe? mam tez problemy z odpaleniem -carsoft pokazal na tecie cdi ze na comon railu mam za mal cisnienie: 1450bar a norma >1500 ponizej wartosci z CDI Injector Test Engine Speed RPM 685 1/min cyl1 -0,5 mm3/Hub cyl2 -2,7 cyl3 -3,4 cyl4 -0,1 cy;5 5,1 (ten caly czas stoi w zakresie 4,8 ddo 5,1 nawet po dodaniu obrotow) injection quantity 9mm Coolent Te,p.81C Rail pres 250bar
LIVE DATA Cdi RPM 2579 przy rpm 674 Coolant Temp 81C 82C Intake Air Temp 36C 36C Eng. Torque 21,6% 25,1 AirFlow 40,92gm/s 6,91
w sumie to ciagle jakies drobnostki z tym cdi sie dzieja wymienilem oring przy filtrze paliwa bo chyba ssal mi powietrze lewe i musialem niezle krecic aby zapalil - po wymianie bylo jakis czas ok. w baku dodatkowo robilo sie straszne podcisnienie ze korek ciezko odkrecal sie wiec wywalilem te gumke zeby nie zasysalo i nie bylo oporow w ssaniu paliwa- nie wiem czy tak powinno byc.
z gory dziekuje za jakies podpowiedzi
czesc. mam pytanko. posiadam 2.7cdi kombi przebieg 270t km- od jakiegos czasu mam wibracje calego silnika zarowno na N jak i na D, R - oczywiscie wibracje przy zatrzymaniu sa odczuwalne - powiedziano mi ze nie pali mi jeden wtrysk - sprawdzilem carsoftem live cdi data i faktycznie ma rozne parametry wtrysku - jakie powinny byc prawidlowe? mam tez problemy z odpaleniem -carsoft pokazal na tecie cdi ze na comon railu mam za mal cisnienie: 1450bar a norma >1500 ponizej wartosci z CDI Injector Test Engine Speed RPM 685 1/min cyl1 -0,5 mm3/Hub cyl2 -2,7 cyl3 -3,4 cyl4 -0,1 cy;5 5,1 (ten caly czas stoi w zakresie 4,8 ddo 5,1 nawet po dodaniu obrotow) injection quantity 9mm Coolent Te,p.81C Rail pres 250bar
LIVE DATA Cdi RPM 2579 przy rpm 674 Coolant Temp 81C 82C Intake Air Temp 36C 36C Eng. Torque 21,6% 25,1 AirFlow 40,92gm/s 6,91
w sumie to ciagle jakies drobnostki z tym cdi sie dzieja wymienilem oring przy filtrze paliwa bo chyba ssal mi powietrze lewe i musialem niezle krecic aby zapalil - po wymianie bylo jakis czas ok. w baku dodatkowo robilo sie straszne podcisnienie ze korek ciezko odkrecal sie wiec wywalilem te gumke zeby nie zasysalo i nie bylo oporow w ssaniu paliwa- nie wiem czy tak powinno byc.
z gory dziekuje za jakies podpowiedzi
|
|
|
|
Zamieszczono: 15 mar 2012, 22:09 |
|
|
|
|