Autor |
Wiadomość |
|
|
Tytuł: |
Re: Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem |
|
|
Witam. Mam problem z masterem 3.0 2005r. Na zimnym dość długo zapala (po około 5 obrotach silnika). Na wolnych obrotach ciśnienie paliwa oscyluje 450bar. Przy dynamiczniejszej jeździe (okolice 3000obr/min) potrafi go zgasić. Kolejny problem to nie odpala po rozgrzaniu. Nabija ciśnienie paliwa 120bar.
Wymieniłem regulator ciśnienia, zawór bezpieczeństwa na listwie podmieniony. Czujnik ciśnienia na zgaszonym pokazuje 2bar czyli chyba ok. Próba przelewowa wtrysków wyszła dobrze.
Witam. Mam problem z masterem 3.0 2005r. Na zimnym dość długo zapala (po około 5 obrotach silnika). Na wolnych obrotach ciśnienie paliwa oscyluje 450bar. Przy dynamiczniejszej jeździe (okolice 3000obr/min) potrafi go zgasić. Kolejny problem to nie odpala po rozgrzaniu. Nabija ciśnienie paliwa 120bar.
Wymieniłem regulator ciśnienia, zawór bezpieczeństwa na listwie podmieniony. Czujnik ciśnienia na zgaszonym pokazuje 2bar czyli chyba ok. Próba przelewowa wtrysków wyszła dobrze.
|
|
|
|
Zamieszczono: 09 lip 2021, 11:20 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem |
|
|
uszykować tester diagnostyczny i wtedy po 500 km sprawdzić jakie ciśnienie jest na szynie przy próbie rozruchu jeśli poniżej 250 podczas kręcenia to wogóle zaczynamy myśleć o paliwie jeśli wyższe to sprawdzić czy wtryskiwacz dostaje impuls do pracy jak nie coś z czujnikiem położenia wału, wałka rozrządu przejrzeć imo jeśli ciśnienie słabe to najprawdopodobniej przy dużej temperaturze po długiej trasie puszcza wtryskiwacz na powrót często te modele maja nadmierny przelew dopiero po mocnym nagrzaniu sprawdzić bezpiecznik na listwie i zasilić pompę wysokociśnieniową na krótko " z bańki" tam jest wbudowana pompka wstępna więc używając redukcji idzie sprawdzić jakie jest ci ciśnienie wewnętrzne w pompie przy rozruchu ok 1 bar po odpaleniu koło 5
uszykować tester diagnostyczny i wtedy po 500 km sprawdzić jakie ciśnienie jest na szynie przy próbie rozruchu jeśli poniżej 250 podczas kręcenia to wogóle zaczynamy myśleć o paliwie jeśli wyższe to sprawdzić czy wtryskiwacz dostaje impuls do pracy jak nie coś z czujnikiem położenia wału, wałka rozrządu przejrzeć imo jeśli ciśnienie słabe to najprawdopodobniej przy dużej temperaturze po długiej trasie puszcza wtryskiwacz na powrót często te modele maja nadmierny przelew dopiero po mocnym nagrzaniu sprawdzić bezpiecznik na listwie i zasilić pompę wysokociśnieniową na krótko " z bańki" tam jest wbudowana pompka wstępna więc używając redukcji idzie sprawdzić jakie jest ci ciśnienie wewnętrzne w pompie przy rozruchu ok 1 bar po odpaleniu koło 5
|
|
|
|
Zamieszczono: 11 sty 2020, 15:36 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem |
|
|
witam, renault master 2005 3,0 136km jak jeżdżę po mieście wszystko ok, robię trasę 500km i zaczyna sie jak zgaszę nie odpali ( zapali zgasnie zapali zgaśnie zapali zgasnie po 50 próbach odpali, wszystko ok, zgaszę zapali, ale jak przyjade do domu 500km to nie zapali, powtórka z rozrywki (zapali wejdzie na 1500 obrotow zgasnie) błędów brak, nowa masa na silniku, moze podpowiecie co to moze byc?
witam, renault master 2005 3,0 136km jak jeżdżę po mieście wszystko ok, robię trasę 500km i zaczyna sie jak zgaszę nie odpali ( zapali zgasnie zapali zgaśnie zapali zgasnie po 50 próbach odpali, wszystko ok, zgaszę zapali, ale jak przyjade do domu 500km to nie zapali, powtórka z rozrywki (zapali wejdzie na 1500 obrotow zgasnie) błędów brak, nowa masa na silniku, moze podpowiecie co to moze byc?
|
|
|
|
Zamieszczono: 06 sty 2020, 15:01 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem |
|
|
Witam wszystkich ja również mam problem z autem mascott 3.0 kręci kręci i nie odpala czy na zimnym czy na ciepłym czasami go męczę po 10 minut jak nie odpala idę do domu pije kawę i próbuje i albo odpali na strzał albo znów go męczę i za którymś razem odpali jechałem do jednego znajomego podłączył pod kompa i powiedział że czujnik położenia wału wymienił czujnik tydzień po jeździłem i znów ten sam problem!! Czego mam szukać jakieś rady bo jak zajade do tego mechanika to mu ten czujnik nie powiem gdzie wsadze... proszę o kontakt na maila mały_132@o2.pl Pozdrawiam
Witam wszystkich ja również mam problem z autem mascott 3.0 kręci kręci i nie odpala czy na zimnym czy na ciepłym czasami go męczę po 10 minut jak nie odpala idę do domu pije kawę i próbuje i albo odpali na strzał albo znów go męczę i za którymś razem odpali jechałem do jednego znajomego podłączył pod kompa i powiedział że czujnik położenia wału wymienił czujnik tydzień po jeździłem i znów ten sam problem!! Czego mam szukać jakieś rady bo jak zajade do tego mechanika to mu ten czujnik nie powiem gdzie wsadze... proszę o kontakt na maila mały_132@o2.pl Pozdrawiam
|
|
|
|
Zamieszczono: 02 wrz 2016, 08:37 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem |
|
|
Można poprosić numer do magików z mazur?? potrzebuje pomocy w sprawie mascota
Można poprosić numer do magików z mazur?? potrzebuje pomocy w sprawie mascota
|
|
|
|
Zamieszczono: 18 sie 2015, 16:35 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem |
|
|
u mnie w mascocie 3dxi 120 km 2007 gdy go zapalam to przez 5-6 obrotów nic nie załapuje jakby nie dostawał paliwa i przy 6 obrocia zapala nawet bez dymka, , podczas kręcenia pali się kontrolka czerwona wtrysku po zapaleniu on agaśnie, gdy jest ciepły czasami i po 6 obrocie nie zapali, wtedy zamykam kluczykiem i otwieram i zapala około 6 obrotu. Jaka tu może być przyczyna ?
u mnie w mascocie 3dxi 120 km 2007 gdy go zapalam to przez 5-6 obrotów nic nie załapuje jakby nie dostawał paliwa i przy 6 obrocia zapala nawet bez dymka, , podczas kręcenia pali się kontrolka czerwona wtrysku po zapaleniu on agaśnie, gdy jest ciepły czasami i po 6 obrocie nie zapali, wtedy zamykam kluczykiem i otwieram i zapala około 6 obrotu. Jaka tu może być przyczyna ?
|
|
|
|
Zamieszczono: 20 lip 2014, 12:38 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem |
|
|
Podaj numer boscha swojej pompy i napisz DOKŁADNIE jakie części w pompie są do wymiany to powiem ci czy dobra cena czy nie. I oczywiście rozumiem ,że robi to serwis na oryginalnych częściach boscha.
Podaj numer boscha swojej pompy i napisz DOKŁADNIE jakie części w pompie są do wymiany to powiem ci czy dobra cena czy nie. I oczywiście rozumiem ,że robi to serwis na oryginalnych częściach boscha.
|
|
|
|
Zamieszczono: 02 sty 2013, 22:06 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem |
|
|
Witam jestem tu nowy nawaliła mi w reno mascot pompa wysokiego ciśnienia . Serwis za naprawę zażyczył sobie 3000 netto za samą część może mi ktoś podpowiedzieć czy to drogo ? Dzięki
Witam jestem tu nowy nawaliła mi w reno mascot pompa wysokiego ciśnienia . Serwis za naprawę zażyczył sobie 3000 netto za samą część może mi ktoś podpowiedzieć czy to drogo ? Dzięki
|
|
|
|
Zamieszczono: 02 sty 2013, 20:14 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem |
|
|
Faktycznie miałem przypadek w Mascocie , że były kable poprzecierane . Wiazka kabli idzie z przodu silnika dołem od strony rozrządu , przypominam sobie że chyba tez mi ciśnienia nie ładował , ale kontrolka immo gasła . Ja wysterowałem regulator pompy wysokiego ciśnienia z osobnego urządzenia i auto zapaliło ciśnienie się pojawiło . Te 500 bar to troszkę przesada , jak bedzie ładował ok 250 - 300 bar to już powinien zapalić . Mam znajomka w serwisie Renault , podobno często wiązka z przodu silnika w mascotach się przeciera . Choć nie miałem przypadku aby , immo przez tą wiązkę trzymało , raczej nie sterował regulatora na pompie lub były błędy o czujników wału lub wałka rozrządu .
Dobrze sprawdź wiązkę kabli z przodu silnika , na przejście , posprawdzaj wszystkie masy silnika , klemy akumulatora wyczyść ostatnio miałem przypadek w Traficu CDTI , autko słabo paliło , mocy brakowało , okazało się że klemy się prawie po upalały od słabego styku . Jeśli masz dwa kluczyki , spróbuj też drugim kluczykiem odpalić .
Faktycznie miałem przypadek w Mascocie , że były kable poprzecierane . Wiazka kabli idzie z przodu silnika dołem od strony rozrządu , przypominam sobie że chyba tez mi ciśnienia nie ładował , ale kontrolka immo gasła . Ja wysterowałem regulator pompy wysokiego ciśnienia z osobnego urządzenia i auto zapaliło ciśnienie się pojawiło . Te 500 bar to troszkę przesada , jak bedzie ładował ok 250 - 300 bar to już powinien zapalić . Mam znajomka w serwisie Renault , podobno często wiązka z przodu silnika w mascotach się przeciera . Choć nie miałem przypadku aby , immo przez tą wiązkę trzymało , raczej nie sterował regulatora na pompie lub były błędy o czujników wału lub wałka rozrządu .
Dobrze sprawdź wiązkę kabli z przodu silnika , na przejście , posprawdzaj wszystkie masy silnika , klemy akumulatora wyczyść ostatnio miałem przypadek w Traficu CDTI , autko słabo paliło , mocy brakowało , okazało się że klemy się prawie po upalały od słabego styku . Jeśli masz dwa kluczyki , spróbuj też drugim kluczykiem odpalić .
|
|
|
|
Zamieszczono: 21 lip 2012, 23:09 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem |
|
|
Tester diagnostyczny był z renault i nie wykrył rzadnych poważnych błędów. Kod kluczyka czyta, akcentuje ale immo nie odblokowuje zapłonu. Wszystcy mowia ze uszkodzona jest wiazka kabli, ale wszystkie posprawdzalismy i nic. Inny zestaw komputer+immo+kluczyk wsadzilismy i te same objawy, czyli: 1. Kontrolka od "świec i sterowanie silnika" nie zapala sie, 2. IMMO świeci ciągle, czyli go trzyma.
Podczas rozruchu w tej chwili jest cisnienie ok 4 a powinno byc ok 500 wg programu diagnostycznego. Czyli IMMO je całkiem wyłączyło???
Goscie z serwisu i inni itp. stwierdzili, że to wina kabli (bledów na silniku nie bylo) ale nic nie znaleziono...
Tester diagnostyczny był z renault i nie wykrył rzadnych poważnych błędów. Kod kluczyka czyta, akcentuje ale [color=#FF0000]immo nie odblokowuje zapłonu.[/color] Wszystcy mowia ze uszkodzona jest wiazka kabli, ale wszystkie posprawdzalismy i nic. Inny zestaw komputer+immo+kluczyk wsadzilismy i te same objawy, czyli: 1. Kontrolka od "świec i sterowanie silnika" nie zapala sie, 2. IMMO świeci ciągle, czyli go trzyma.
Podczas rozruchu w tej chwili jest cisnienie ok 4 a powinno byc ok 500 wg programu diagnostycznego. Czyli IMMO je całkiem wyłączyło???
Goscie z serwisu i inni itp. stwierdzili, że to wina kabli (bledów na silniku nie bylo) ale nic nie znaleziono...
|
|
|
|
Zamieszczono: 21 lip 2012, 09:58 |
|
|
|
|