Dzisiaj jest 15 maja 2024, 02:23



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Problemy jakie mamy z elektryką i sterowaniem pompowtrysku.
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Problemy jakie mamy z elektryką i sterowaniem pompowtrysku.  Odpowiedz z cytatem
Badanie pomiary elektryczne, sterowanie pompowtryskiwacza samochodu osobowego lub ciezarowego
Sprawdzanie obwodu elektrycznego pompowtryskiwaczy.

W celu sprawdzenia obwodu elektrycznego pompowtryskiwacza, wystarczy skorzystać z zacisku prądowego, podłączając go do pompowtryskiwacza. Dla silnika nagrzanego, prąd przyciągania powinien zmniejszyć się do 18 A. Jeśli prąd przyciągania jest znacznie mniejszy od 18 A, należy sprawdzić rezystancję przewodu elektrycznego sterowania danego pompowtryskiwacza oraz wykonać pomiar rezystancji cewki elektromagnesu. Pompowtryskiwacze wyposażone w element piezoelektryczny wykazują typowe dla tych elementów przebiegi prądowe. Również i w tym przypadku zauważyć można, że wtrysk wstępny i wtrysk zasadniczy są sterowane elektrycznie. Jeśli włączenie w ogóle nie następuje, należy szukać przyczyny nie działania sterownika. Oprócz uszkodzonego immobilizera, najbardziej prawdopodobnym winowajcą jest czujnik GMP, który w opisywanych silnikach może być czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem Halla. Gdy dojdzie do uszkodzenia takowego czujnika, silnik nie zostanie uruchomiony. Kolejną przyczyną, może być uszkodzony czujnik położenia wału rozrządu. Uszkodzony czujnik wałka rozrządu pozwoli na opóźniony rozruch, ponieważ sterownik musi określić GMP po suwie sprężania metodą kolejnych próbnych włączeń. Czujniki te są zawsze czujnikami Halla. Jeśli dojdzie do awarii czujnika Halla w trakcie poruszania się, silnik wciąż będzie pracował. Jeśli czujnik położenia i prędkości obrotowej wału korbowego jest sprawny, należy sprawdzić działanie przepustnicy wyłączającej. W przypadku, gdy przepustnica ta podczas rozruchu jest zamknięta, nie dojdzie do uruchomienia silnika. Przy zamkniętej przepustnicy wyłączającej nie zostanie zapisana żadna usterka. Podczas obserwacji wzrokowej przepustnicy należy dokładnie sprawdzić czy nie zalega dużo zanieczyszczeń w kolektorze. Jego częściowe zatkanie obniża moc silnika.
Post Zamieszczono: 22 cze 2013, 13:33


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group