Zamieszczam poniżej zdjęcia wydruków pomiarów wtryskiwaczy. Nie do końca potrafię też zinterpretować VL, jest poniżej średniej dopuszczalnych granic i jest na zielono, a wtryskiwacz trzeci, który ma większą wartość już na zielono nie jest. VL-R, chyba im mniej tym lepiej i LKT, chyba to samo co z przelewami? Pierwsze dwa wtryski raczej lepsze.
Zamieszczam poniżej zdjęcia wydruków pomiarów wtryskiwaczy. Nie do końca potrafię też zinterpretować VL, jest poniżej średniej dopuszczalnych granic i jest na zielono, a wtryskiwacz trzeci, który ma większą wartość już na zielono nie jest. VL-R, chyba im mniej tym lepiej i LKT, chyba to samo co z przelewami? Pierwsze dwa wtryski raczej lepsze.
Załączniki: |

w1.jpg [ 186.28 KiB | Przeglądany 194 razy ]
|

w2.jpg [ 183.26 KiB | Przeglądany 194 razy ]
|

w3.jpg [ 191.99 KiB | Przeglądany 194 razy ]
|

w4.jpg [ 184.55 KiB | Przeglądany 194 razy ]
|
|