Dzisiaj jest 29 kwie 2024, 11:27



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 19 lut 2012, 15:26 
Świeca żarowa z czujnikiem ciśnienia do silników wysokoprężnych — Pressure Sensor Glow Plug (PSG)

Przyszłe wartości graniczne spalin do samochodów z silnikiem wysokoprężnym wymagają drastycznej redukcji cząstek i tlenku azotu. Zmusza to między innymi do optymalizacji spalania. Firma BorgWarner BERU Systems GmbH opracowała w tym celu inteligentną świecę żarową z czujnikiem ciśnienia PSG, skrót ten oznacza Pressure Sensor Glow Plug. PSG mierzy za pomocą zainstalowanego czujnika ciśnienie w komorze spalania i przekazuje je do elektroniki sterowniczej silnika.

Ta innowacyjna koncepcja zajmie kluczowe miejsce w dalszym redukowaniu emisji spalin silników wysokoprężnych i została uhonorowana licznymi nagrodami za innowacyjność.
Innowacyjna świeca BERU Pressure Sensor Glow Plug jest inteligentną świecą żarową z zainstalowanym czujnikiem ciśnienia w komorze spalania, przekazującym dane do elektroniki sterowniczej silnika.
Obrazek
Innowacyjna świeca BERU Pressure Sensor Glow Plug jest inteligentną świecą żarową z zainstalowanym czujnikiem ciśnienia w komorze spalania, przekazującym dane do elektroniki sterowniczej silnika.
Cechy techniczne

Zasada działania czujnika: piezooporowy
Ruchomy trzpień grzejny do przenoszenia ciśnienia
wytrzymały element uszczelniający między korpusem i trzpieniem grzejnym
Zminiaturyzowany układ elektroniczny zainstalowany w górnej części świecy żarowej
Skalibrowana i zaprogramowana dla potrzeb klienta
Zintegrowany koncentryczny wtyk dla przemysłu samochodowego

Dane techniczne
Temperatura pracy -40 – 140°C (max. 150°C)
Zakres ciśnień 0 – 200 bar (max. 210 bar)
Czujnik
Napięcie zasilania (Vdd) 5,0 V lub 3,3 V
Sygnał wyjściowy zmierzony proporcjonalnie
Szerokość pasma 0 bis 5 kHz
Dokładność ± 2%
Funkcja żarzenia
Prąd 60sek. < 10 A
Temperatura po 60sek > 980°C
Temperatura max 1100°C
psg_neu_web.gif

Obrazek
Wtyki
Płytka drukowana z elektroniką
Korpus świecy żarowej
Trzpień grzejny do świec żarowych
Przyłącze prądowe o dużym natężeniu
Membrana pomiarowa
Uszczelka

Porównanie krzywych przebiegu ciśnienia

Poniższe krzywe ciśnienia pokazują przebieg sygnału PSG i sygnału czujnika referencyjnego w komorze spalania stanowiska do kontroli silnika.
Obrazek


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Zawór regulacji ciśnienia na magistrali CR w X-Type  JAGUAR common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Anonymous  4
 Duże wycieki na pompie wysokiego ciśnienia w 2.0 CDT  ROVER common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Mondeo mk4 2.0 tdci dw10c wymiana czujnika ciśnienia paliwa  FORD common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  lobaner  1
 Zawór regulacji ciśnienia na szynie CR  KOMPONENTY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  esquattro  0
 Czujniki ciśnienia samochód nie odpala  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group