Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 09:35



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 03 sty 2012, 08:01 
W systemie wtryskowym Common Rail pompa wysokiego ciśnienia zasila zasobniki ( szyny ) do których podłączone są elektrycznie sterowane wtryskiwacze. Elektroniczny układ regulujący przy pomocy elektrycznie sterowanych zaworów steruje ciśnieniem w zasobnikach paliwa ( szynach )300 - 1300 Bar. Elektrycznie sterowane wtryskiwacze umożliwiają swobodne kształtowanie wtrysku oleju napędowego do komory spalania silnika spalinowego.Common Rail : Wspólna Szyna.Silniki z systemem Common-Rail wymagają dobrej jakości oleju napędowego, wtryskiwacze pracują pod dużym ciśnieniem, każde niewłaściwe paliwo może przyczynić się do powstania uszkodzeń.W silnikach wykorzystujących system Common Rail pompa wysokociśnieniowa tłoczy paliwo do akumulatora zasilającego (zwanego również listwą lub szyną) wspólnego dla wszystkich wtryskiwaczy. Ciśnienie na listwie zależne jest od fazy pracy silnika. Elektroniczne sterowanie wtryskiwaczy umożliwia dowolne kształtowanie ilości wtrysków np: wtrysk pilotowy, wtrysk właściwy, Wtrysk dopalający. W tradycyjnym układzie wtrysku oleju napędowego, pompa sekcyjna wytwarza ciśnienie, które otwiera wtryskiwacz i olej napędowy zostaje rozpylony w cylindrze lub wstępnej komorze spalania. W systemie common rail pompa wytwarza cały czas ciśnienie, zaś wtryskiwacze otwierane są elektronicznie. Sterowanie elektroniczne wtryskiwacza pozwala na podział dawki paliwa na 3 etapy: dawka pilotująca, dawka właściwa oraz dawka dopalająca. Budowa i elementy składowe systemu common rail. Pompa wysokiego ciśnienia zasilana jest przez pompę wstępną, która może sterować wydatkiem pompy wysokiego ciśnienia. Pompa wysokiego ciśnienia zasila zasobnik paliwa do którego podłączone są elektrycznie sterowane wtryskiwacze. Układ paliwowy common rail ( pompa wstępna i pompa wysokiego ciśnienia ) zasilany jest przez elektryczną pompę paliwa umieszczoną przeważnie w zbiorniku paliwa. Elektroniczny układ regulujący rozpoznaje stan pracy wtryskiwaczy na podstawie pomiaru prądu w ich obwodzie. Masa paliwa wtryskiwana do cylindra przez wtryskiwacz zależy od czasu trwania impulsu sterującego elektrozawór w wtryskiwaczu.


Ostatnio przesunięty w górę 03 sty 2012, 08:01 przez: Anonymous.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Renault Premium silnik common rail  RENAULT common rail - Regeneracja wtryskiwacza | Naprawa wtrysku  Anonymous  1
 Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Serwis ukladow common  HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Dwa silniki diesla common rail 2.5 i 3.0 ISUZU  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group