Common Rail – Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy i pomp, pompowtryskiwacze http://www.commonrailforum.pl/ |
|
Korekty wtryskiwaczy http://www.commonrailforum.pl/korekty-wtryskiwaczy-t1806.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | scrabit [ 15 lip 2013, 10:00 ] |
Tytuł: | Korekty wtryskiwaczy |
Proszę o ocenę poniższych korekcji oraz opinie. Croma nr 1 - 1.9 16V - zimny silnik, obroty jałowe - ciepły silnik, obroty jałowe Objawy: żadnych, silnik pracuje równo, nie mam problemów z odpalaniem, żadnego dymienia. Z czego mogą wynikać korekcje 3 cylindra na poziomie ponad + 2,0? Croma nr 2 - 1.9 16V - zimny silnik, obroty jałowe - ciepły silnik, obroty jałowe Objawy: na rozgrzanym silniku żadnych, silnik pracuje równo, nie mam problemów z odpalaniem, żadnego dymienia, ale juz na zimnym silniku po odpaleniu puszcza białego bąka i dopóki się nie rozgrzeje to lekko kopci. Jakieś wnioski? |
Autor: | krzysiek [ 15 lip 2013, 13:43 ] |
Tytuł: | Re: Korekty wtryskiwaczy |
scrabit pisze: Objawy: żadnych, silnik pracuje równo, nie mam problemów z odpalaniem, żadnego dymienia. Z czego mogą wynikać korekcje 3 cylindra na poziomie ponad + 2,0? Objawy: na rozgrzanym silniku żadnych, silnik pracuje równo, nie mam problemów z odpalaniem, żadnego dymienia, ale juz na zimnym silniku po odpaleniu puszcza białego bąka i dopóki się nie rozgrzeje to lekko kopci. Jakieś wnioski? korekta wynika z pracy wtryskiwacza i ciś. w cyl. pomierzyć ciś. na zimnym a później wtryski na stół |
Autor: | zaksiu1985 [ 15 lip 2013, 23:57 ] |
Tytuł: | Re: Korekty wtryskiwaczy |
aż mi się wierzyć nie chce, ale zgadzam się z Krzyśkiem, najpierw zbadać kompresje a potem ewentualnie wtryski. |
Autor: | krzysiek [ 16 lip 2013, 08:41 ] |
Tytuł: | Re: Korekty wtryskiwaczy |
zaksiu1985 pisze: aż mi się wierzyć nie chce, ale zgadzam się z Krzyśkiem, najpierw zbadać kompresje a potem ewentualnie wtryski. w co nie możesz uwierzyć?? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+2godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |