Common Rail – Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy i pomp, pompowtryskiwacze http://www.commonrailforum.pl/ |
|
BMW 3.0D - pompa CR - wydajnosc: osiagnalem jej limit?? http://www.commonrailforum.pl/bmw-3-0d-pompa-cr-wydajnosc-osiagnalem-jej-limit-t2014.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | przemek4net [ 21 lut 2016, 23:59 ] |
Tytuł: | BMW 3.0D - pompa CR - wydajnosc: osiagnalem jej limit?? |
Witam BMW E60 530XD 235PS 2008r (seryjnie wtryski sa jak w wersji 286ps, seryjna kalibracja dawki wtryskow do 1800b i 100mm3 paliwa - czyli okolo 86mg) Auto ma wieksza turbine i n innych modyfikacji /czipuje sam/ wiec oczywiscie musialem wyjsc poza wartosci przewidziane przez producenta w sofcie W serii przy pelnym bucie w okolicy 3800 obrotow "chodzi" na cisnieniu 1600 i dawkach (na cylider) do okolo 60mg paliwa Problem: jak ustawie powyzej 110mg/cylinder to "zdycha" - spada cinienie /nie jest w stanie utrzymac zadane cisnienie/ .. zaczyna komputer lapac bledy zwiazane z nieosiagnieciem zadanego cisnienia Czy jest to naturalny limit tej pompy czy jest ona "na takim etapie swojego zycia" (pali jak strzala czy zimny czy goracy) a gdyby bylo nowa to by bylo znacznie wiecej? Czy jest na to patent jakis typu "przerobic w niej to albo wez pompe od auta X, przerob to czy siamto, zamontuj i bedziesz mial "luz" na kolejnych 20mg paliwa? - w sensie komus bym to zlecil jakby to mialo sens... Czy jest sens kombinowac z pompa w baku czy progowa? Przy wylaczonym silniku a wlaczonym zaplonie chodzi pompka paliwa i czujnik cisnienia pokazuje wartosci pomiedzy 4.7-6b... zakladam, ze to moze byc cisnienie wytwarzane przez elektryczna pompke Pozdrawiam, Przemek EDIT taki niby opis przerobki pompy znalazlem (na ile to "takie proste" i pasujace do mojego przypadku to nie wiem) |
Autor: | krzysiekj1990 [ 29 mar 2016, 00:52 ] |
Tytuł: | Re: BMW 3.0D - pompa CR - wydajnosc: osiagnalem jej limit?? |
jedynie kombinować coś z innego auta lub są firmy w polsce które rozwiercaja gniazda w korpusie i wstawiają sekcje tytanowe o większej srednicy kolega takie cos robił. I śmiga |
Autor: | przemek4net [ 14 kwie 2017, 21:13 ] |
Tytuł: | Re: BMW 3.0D - pompa CR - wydajnosc: osiagnalem jej limit?? |
Witam mam teraz inne auto z nowsza pompa wtryskowa CP4 L70 (silnik bmw 3.0D N57 245ps) - ten sam case co wczesniej... zwiekszam czas wtrysku i cisnienie leci Wiekszy brat 535D 313ps (F10 LCI) ma pompe L75... numerek nie wskazuje na mega skok wiec mam pewne obawy Pompa na troche inna konstrukcje niz CP3: glowiczki (dwie) sa odkrecane, w sroku sa jakby koszyczki robiace za odpowiedniko tlokow... walek z wykorbieniem krecac sie naciska na tloczek a tego chyba uszczelnia taki czpien ze sprezyna wychodzaca z glowiczki (no tak mi sie wydaje, ze to dziala)... no i: - czy to sie przerabia - czy pompa CP4 L75 z 4.2tdi od audi/vw/prosie bedzie sie nadawala? - czy pompa z modelu 550d (chyba L90) bedzie sie nadawala? (ma inny elektrozawor jako czesc - wizulanie to samo) Pozdrawiam, Przemek |
Autor: | przemek4net [ 04 maja 2017, 20:05 ] |
Tytuł: | Re: BMW 3.0D - pompa CR - wydajnosc: osiagnalem jej limit?? |
umiesz? |
Autor: | przemek4net [ 19 maja 2017, 20:49 ] |
Tytuł: | Re: BMW 3.0D - pompa CR - wydajnosc: osiagnalem jej limit?? |
400ps wyszlo... mysle, ze to jednak limit pompy bez przerobki pompa od 313ps czeka na montaz Sprostowanie tego powyzej co napisalem: te koszyczki sa jedynie do popychania tloczka w sekcji |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+2godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |