Witam! Subiektywne moje zdanie jest następujące. Piaskowanie nie jest dobrym rozwiązaniem (dużo dodatkowych prac przy piaskowaniu). Ja osobiście z bardzo dużym skutkiem stosuję szlifowanie na szlifierce stołowej na tarczy drucianej. Rozbieram cały wtryskiwacz łącznie z króćcem i szlifuję. Nawet nakrętkę cewki można oszlifować. Wyczyści się też gwinty zewnętrzne. Mam dorobiony prosty przyrząd w który wkręcam króciec i szlifuję (dlatego wkręcam,że jest mały i wyrywa z ręki). Nie da się oszlifować wtrysków Mondeo Delphi (ale one nigdy prawie nie potrzebują szlifowania.Szlifuję także wtryski tradycyjne. Po szlifowaniu wyłączam szlifierkę i koniec problemu z piaskiem, rękawicami, sprężarką. Piaskowanie jest super sprawą przy pompach rotacyjnych, rzędowych. pozdrawiam!
Witam! Subiektywne moje zdanie jest następujące. Piaskowanie nie jest dobrym rozwiązaniem (dużo dodatkowych prac przy piaskowaniu). Ja osobiście z bardzo dużym skutkiem stosuję szlifowanie na szlifierce stołowej na tarczy drucianej. Rozbieram cały wtryskiwacz łącznie z króćcem i szlifuję. Nawet nakrętkę cewki można oszlifować. Wyczyści się też gwinty zewnętrzne. Mam dorobiony prosty przyrząd w który wkręcam króciec i szlifuję (dlatego wkręcam,że jest mały i wyrywa z ręki). Nie da się oszlifować wtrysków Mondeo Delphi (ale one nigdy prawie nie potrzebują szlifowania.Szlifuję także wtryski tradycyjne. Po szlifowaniu wyłączam szlifierkę i koniec problemu z piaskiem, rękawicami, sprężarką. Piaskowanie jest super sprawą przy pompach rotacyjnych, rzędowych. pozdrawiam!
|