Common Rail – Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy i pomp, pompowtryskiwacze http://www.commonrailforum.pl/ |
|
Demontaż wtryskiwaczy common rail http://www.commonrailforum.pl/demontaz-wtryskiwaczy-common-rail-t1382.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Maniek [ 12 sty 2012, 23:11 ] |
Tytuł: | Demontaż wtryskiwaczy common rail |
Czy są jakieś sprawdzone sposoby na wymontowanie zapieczonych wtryskiwaczy , żeby ich nie zniszczyć konkretnie mi chodzi z silnika mercedesa sprntera CDI jeden już urwany przez mechanika , a reszta nawet nie chce drgnąć. Co zrobić pomocy |
Autor: | Marciniec [ 23 mar 2012, 00:05 ] |
Tytuł: | Re: Demontaż wtryskiwaczy common rail |
Witam, Pewnie juz nie aktualne, ale moze innym pomoge. Serwisuje moją 209 Sprintera w Boschu. Ostatnio wymieniałem świece żarowe. Mechanik używał jakis spray Tunap129 (specjalnie zapisalem) bo spryskiwal swiece przed wykrecaniem. Podobno tez luzuje wtryskiwacze i czysci egr. Kupil to w kraju, od przedstawiciela. MarekM |
Autor: | bik [ 23 mar 2012, 01:30 ] |
Tytuł: | Re: Demontaż wtryskiwaczy common rail |
Bezpieczny demontaż świec żarowych i wtryskiwaczy Przyrządy do demontażu świec żarowych i wtryskiwaczy z silników diesla CR firmy Vibropac są już dostępne w Polsce. Likwidują one problem urywających się w trakcie demontażu świec lub wtryskiwaczy. Nowe silniki wysokoprężne z wtryskiem w technologii Common Rail są wyposażone w długie świece żarowe. W trakcie nieumiejętnego demontażu lub użycia zbyt dużego momentu do odkręcenia gwint świecy żarowej może ulec zerwaniu. Przyczyn może być kilka: - korozja występująca pomiędzy głowicą , a gwintem świecy - korozja głowicy z powodu występującej wilgoci - osadzająca się sadza na świecy Do tej pory nie było prostego rozwiązanie tego problemu. Świeca żarowa musiała zostać zdemontowana przy pomocy dodatkowych urządzeń , bez gwarancji ,że gwint świecy nie ulegnie uszkodzeniu. Przy uszkodzeniu pojawiały się dodatkowe koszty: demontaż głowicy, rozwiercanie otworu, gwintowanie itp. Tylko w 30-40 proc. przypadków udawało się zdemontować świece bez uszkodzeń. W innych przypadkach dochodziło do różnych uszkodzeń głowicy, ale w niemal każdym przypadku głowica musiała zostać zdemontowana, a niekiedy nawet wymieniona na nową. Vibropac M40 to opatentowane narzędzie, które zapewnia pomoc w takich przypadkach. Wykonane testy i próby wykazały sprawność tego urządzenia przy demontażu świec żarowych na poziomie 99,9 proc. bez przypadków uszkodzenia gwintu. Vibropac generuje w trakcie pracy wibracje o określonej częstotliwości, które są przekazywane na element odkręcający. Dzięki kluczowi dynamometrycznemu przekazywany moment jest w pełni kontrolowany. Vibropac M40 przystosowany jest zarówno do bezinwazyjnego demontażu świec żarowych jak również do odkręcenia wtryskiwaczy w nowoczesnych silnikach wysokoprężnych typu Common Rail. Do pracy przy demontażu wraz z Vibropac potrzebny jest dodatkowo specyficzny ściągacz. W ofercie firmy dostępnych jest 12 różnych ściągaczy do niemal wszystkich wtryskiwaczy lub świec żarowych.zrodlo motofocus pl |
Autor: | Kolle [ 30 kwie 2012, 00:03 ] |
Tytuł: | Re: Demontaż wtryskiwaczy common rail |
Można z urwana świecą żarową i wtryskiwaczem poradzić sobie tak http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=koghDoROFko |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+2godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |