Dzisiaj jest 28 kwie 2024, 20:39



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 24 mar 2014, 21:13 
Offline

Rejestracja: 28 cze 2013, 10:37
Posty: 26
Miejscowość: RADOMSKO
Witam
Problem dotyczy mercedesa Vito 638 2.2 CDI z 98r
Od jakiegoś czasu auto gaśnie jak sie wyprzedza czy go trochę pociśnie powyżej 110-120km Zapala sie wtedy EDC i jest spory problem z uruchomieniem.
CarSoft 7,4 pokazał mi P1187, P1221 i P1482

Filtr paliwa nowy
Korekty na wtryskach na silniku gorącym:
0,8
0,3
0,2
0,2
Przy zimnym wartości były ok 2 razy wyższe
Rozrobi jeszcze test przelewowy przy temp ok 50 st. Wyszło przez 4min:
1 - 44ml
2 - 54ml
3 - 32ml
4 - 64ml

Ropa z powrotów ze wszystkich wtrysków szla z powietrzem - tak powinno być?

Zawor regulacji ciśnienia wyczyściłem - był oblepiony jakimś brudem, ale nic to nie zmieniło - dalej przy ok 120 km gaśnie motor i zapala EDC

Co możne oznaczać P1221 - (odczyt na pinie 4)

Proszę o pomoc


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 26 mar 2014, 00:55 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
Wtryski rozwalone, jeżeli jeden ma 64ml przez 4 min to jest katastrofa jednym słowem.

Po za tym, typowy objaw "ja mu w gaz a on zgasł" .


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 26 mar 2014, 08:19 
Offline

Rejestracja: 28 cze 2013, 10:37
Posty: 26
Miejscowość: RADOMSKO
do ilu powinien dochodzić max przelew w tym motorze? Jeśli rozwalone wtryski to co w takim razie z korektami -0,2 to chyba wzorowo(pamiętam to z bmw i rovera, chyba ze w mercu jest inaczej) Jeśli zaworek nie trzyma to korekta tez chyba poleci, czy się mylę?

No i zastanawia mnie to ze ropa szla z powietrzem z powrotów - tak powinno być?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Ford MONDEO MK3 BŁĄD 1664  FORD common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Anonymous  0
 Błąd P0087 (szyna paliwowa/ciśnienie w układzie - za niskie)  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  0
 E90 320d gaśnie po dodaniu gazu  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  0
 [e46] 330d Błąd nr 4496  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  inven  9
 Santa FE 2.0 CDRI gaśnie  HYUNDAI common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Irenty  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group