Dzisiaj jest 22 paź 2019, 00:15



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 23 kwie 2013, 10:51 
Chevrolet ma w swojej ofercie kilka wariantów 2 - litrowego silnika wysokoprężnego, oznaczonego jako VCDi. Najsłabsza jednostka, ma 125 KM i 300 Nm momentu obrotowego, a najmocniejsza odmiana już 163 KM i 360 Nm. Różnice pomiędzy tymi silnikami są dwie: mocniejsza odmiana ma turbosprężarkę ze zmienną geometrią oraz drugi wałek rozrządu (DOHC).
Użytkownicy samochodów wyposażonych w najmocniejsze silniki z rodziny VCDi zachwalają sobie ich osiągi oraz niskie zużycie paliwa. Gorzej ma się jednak z kulturą pracy samej jednostki. Jedni mówią że jest zdecydowanie za głośny, inni że pracuje jak normalny silnik wysokoprężny. Chciałbym się zapytać więc, czy polecacie ten silnik do małego, kompaktowego samochodu? Często jeżdżę w trasy, dlatego myślę o dynamicznym a zarazem ekonomicznym silniku, jednakże więcej informacji w internecie znaleźć nie mogę.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 maja 2013, 15:33 
Prawdą jest, że silniki VCDi nie cechują się wysoką kulturą pracy, jednakże nie jest to jakoś specjalnie uciążliwe w trakcie eksploatacji. Silnik w odmianie 163 konnej jest względnie nową konstrukcją, dlatego też nie wiele słyszy się o jakichś jego awariach. Nie mniej jednak słyszałem od znajomego z warsztatu, że przyjechał kiedyś do nich nowy Cruze właśnie z tym silnikiem i zdiagnozowali uszkodzoną dwu-masę.
Najlepiej to umów się na jazdę próbną i sam oceń, czy silnik nie jest aż nadto mocny, czy faktycznie jest głośny i tak dalej.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 cze 2014, 18:30 
Offline

Rejestracja: 21 cze 2014, 16:10
Posty: 1
Miejscowość: Kraków
Wersje 125KM Cruze 2.0 VDCI, które robiłem mają turbinę VGT i normalne sterowanie zmienną geometrią. Silniki ładnie poddają się na 160KM i 360Nm.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 18 sie 2015, 06:16 
Offline

Rejestracja: 17 sie 2015, 01:21
Posty: 1
Miejscowość: Opole
Też zastanawiam się nad VCDi. Przeraża mnie hałas. Ale pewnie macie rację, najlepiej się przejechać i samemu to przetestować :)

_________________
Wypozyczalnia-mila.pl


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 FORD FOCUS TDCI CIĘZKI ROZRUCH ZIMNEGO SILNIKA ?????????  FORD common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  inox  11
 Jaki i dlaczego wybrać samochód silnikiem diesla Common Rail  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Anonymous  1
 Co lepsze: pompa wtryskowa czy pompowtryskiwacz?  POMPOWTRYSKIWACZE INFORMACJE OGÓLNE SAMOCHODY OSOBOWE  misiak  1
 Czy można czyścić wtryskiwacze diesla tak jak benzynowe ?  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Anonymous  2
 E-klasa 2,2Cdi 150km 2002r nie równa praca silnika.  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  kabzaaa  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group