Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 05:10



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 02 lis 2013, 22:03 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
Faktycznie mało wiem o tym, hmm co tam że naprawiam własnie takie coś o "czym mało wiec".
Co tam że na listwie jest zawór upustowy zwany bezpieczeństwa który ma zazadanie własnie nie dopuścić do zadużego ciśnienia ale co tam.

Co tam że podnoszenie ciśnienia na pompie nie ma sensu bo to wtryskiwacze są wykonawcami a pompa tylko pośrednikiem.

Faktycznie na stole da się osiągnąć dużo więcej niż te 1350-1400bar, tylko ze tu mowa o samochodach a nie o stołąch probierczych.

Co tam że oringi przy takim ciśnieniu nie wytrzymują i spod poktrywem się sączy.
Czujnik ciśnienia jak to zostało ujęte " ma za mały zakres", problem w tym że czujnik jak sama nazwwa mówi tylko mierzy (zbiera informacje i podaje dalej ale nic nie robi samemu). Od tego robienia jest zawór bezpieczęństwa (czasem jest mechaniczny a czasem elektroniczny).

Oczywiście jak się chce to można zrobić wszystko, ale w tedy jest to dział już eksperymentów i to czasami żle się konczącymi - na ten temat też "mało wiem".

Zamiast żyłować pompe chipami to lepiej kupić na szrocie pompe CP1H3 i będzie grubo ponad 1610 bar (teoretycznie)


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 02 lis 2013, 22:37 
zaksiu1985 pisze:
Co tam że podnoszenie ciśnienia na pompie nie ma sensu bo to wtryskiwacze są wykonawcami


Ale to jest istota systemu CR, wysokie ciśnienie. Nie chce mi się rozwodzić na ten temat, ale podniesienie cienienia ma wpływ.
Choć nie jestem tego zwolennikiem.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 02 lis 2013, 22:47 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
W jaki sposób ma sens?
co dzięki temu osiągniemy?

W VP, VE podnoszenie ciśnienia ma sens faktycznie.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 lis 2013, 16:29 
Offline

Rejestracja: 19 sie 2012, 08:18
Posty: 15
zaksiu1985 pisze:
Faktycznie mało wiem o tym, hmm co tam że naprawiam własnie takie coś o "czym mało wiec".
Zamiast żyłować pompe chipami to lepiej kupić na szrocie pompe CP1H3 i będzie grubo ponad 1610 bar (teoretycznie)


No widze właśnie że naprawiasz ale nic poza tym a o systemie sterowania to wogóle nie masz pojęcia. Ot bierzesz pompe na stół, wymieniasz to co zwykle, składasz jak zwykle, testujesz jak zwykle .... i nic poza tym.

I zamiast wypisywać farmazony to byś się wogóle zastanowił czy jest możliwość zastosowania H3 zamiast S3. A nie da się bo jest inny regulator ciśnienia, wynika to z kolei z rodzaju sterownika silnika, inna jest chociażby częstotliwość próbkowania sygnału na obu regulatorach. No ale żeby robić na kowadle to nie trzeba tego widzieć.


zaksiu1985 pisze:
W jaki sposób ma sens?
co dzięki temu osiągniemy?

W VP, VE podnoszenie ciśnienia ma sens faktycznie.


Żebyś kolego się odrobine doedukował to po krótce Ci opisze o co chodzi.

Wyższe ciśnienie pozwala na wydanie wtryskiwaczowi większej dawki paliwa w takiej samej jednostce czasu. Do tego dodaj wyższe ciśnienie doładowania ( więcej powietrza w cylindrze) a otrzymasz jako wynik równiania większą moc. To tak w telegraficznym skrócie bo oprócz tego jeszcze wiele innych czynników wchodzi w gre, min. czas otwarcia rozpylacza, kat wtrysku

I nie traktuj tego jak jakieś przepychaniki osobiste, po prostu twoje twierdzenia są błędne i wskazuje ci tu co i dlaczego.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 lis 2013, 18:07 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
HIPO ty mylisz wszystkie systemy razem wzięte, bo jak wytłumaczysz istnienienie KĄTa WTRYSKU w common rail - Twoje słowa.

Nie ma czegoś takiego jak kąt wtrysku w common rail!!!
Pisałem o systemach VP, VE bo tam faktycznie podnoszenie ciśnień daje widoczne efekty, tyle tylko że tam ciśnienia są kilkukrotnie mniejsze niż w CR.
A co do zakłądania H3 to jak pisałem to jeżeli ktoś chce, lubi się bawić itp. to założenie takiej pompy w cale nie jest trudne. Oczywiście samo włozenie tylko fizyczne takiej pompy nic nie da ale jak ktoś ma troche już takich doświadczeń to spokojnie to zrobi.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 lis 2013, 22:13 
Offline

Rejestracja: 01 lis 2013, 17:41
Posty: 25
Miejscowość: Mojsławice kolonia
Swoją drogą można by zrobić działy dla pomp wtryskowych, sam je robie i chętnie bym się podzielił doświadczeniami.

Co guru na to??


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 lis 2013, 23:13 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 09:14
Posty: 70
Obrazki: 0
Witam. To jest Common Rail, a pompa wtryskowa ma już niewiele z tym wspólnego. Poz.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 lis 2013, 23:22 
Offline

Rejestracja: 01 lis 2013, 17:41
Posty: 25
Miejscowość: Mojsławice kolonia
eh szkoda, ale dla pompowtrysków jest dział :evil:


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 lis 2013, 23:35 
Offline

Rejestracja: 19 sie 2012, 08:18
Posty: 15
zaksiu1985 pisze:
Nie ma czegoś takiego jak kąt wtrysku w common rail!!!

Kąt wtrysku, kąt wyprzedzenia zaplonu w benzynie, masz w kazdym silniku spalinowym. Czyli punkt przed GPZ tloka w ktorym nastepuje zaplon mieszanki.

Cytuj:

Pisałem o systemach VP, VE bo tam faktycznie podnoszenie ciśnień daje widoczne efekty, tyle tylko że tam ciśnienia są kilkukrotnie mniejsze niż w CR.


Co daje podniesienie cisnienia na railu to napisalem Ci juz wczesniej.

Cytuj:

A co do zakłądania H3 to jak pisałem to jeżeli ktoś chce, lubi się bawić itp. to założenie takiej pompy w cale nie jest trudne. Oczywiście samo włozenie tylko fizyczne takiej pompy nic nie da ale jak ktoś ma troche już takich doświadczeń to spokojnie to zrobi.


Jakby sie dalo zalozyc to juz dawno by wiele aut jezdzilo z pozamienianymi pompami. Fizycznie to ja mozna zakrecic, tyle ze na poziomie sterowania jest zgryz nie do obejscia bo regulatora cisnienia z S do H nie zalozysz i tutaj sie temat zamyka.

Ja to wiem z praktyki bo troszke kombinowalem i troszke pieniedzy na to poswiecilem.

Jesli twierdzisz ze mozna budowac takie hybrydy to chetnie sie zapoznac z mozliwosciami, szczegolnie mnie interesuja wtryski ktore beda miec wieksza wydajnosc i beda pracować pod nadzorem edc16c8


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 04 lis 2013, 00:05 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
1. Takie hybrydy można budować, ale nikt nie buduje bo po co?
2. Skoro tak się upierasz przy tym kącie wtrysku to nie dziwie się że Ci nie wychodzi.
3. A po co chcesz zwiększać "moc wtryskiwaczy"? już lepiej załóż gaz do tego auta to przynajmniej silnik mniej ucierpi.

Z tym zwiększaniem ciśnienia to gadasz jak komorowski, niby dużo słów a nikt gościa i tak nie rozumie bo zamiast mówić o konkretach do gada o żyrandolach.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Szybka odpowiedź
Ikona:
Brak
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 koszt wymiany pompy w is250  LEXUS common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Slabe ciśnienie paliwa z pompy na listwe  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  0
 Na czym najlepiej regenerować pompy Common Rail - EPS 708  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  2
 Pompy wtryskowe na sprzedaż.  GIEŁDA CZĘŚCI Common Rail KUPIĘ / SPRZEDAM  zaksiu1985  0
 Zawór przelewowy pompy cp3, wymiana wplyw na prace  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  maciek06  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group