zaksiu1985 pisze:
Faktycznie mało wiem o tym, hmm co tam że naprawiam własnie takie coś o "czym mało wiec".
Zamiast żyłować pompe chipami to lepiej kupić na szrocie pompe CP1H3 i będzie grubo ponad 1610 bar (teoretycznie)
No widze właśnie że naprawiasz ale nic poza tym a o systemie sterowania to wogóle nie masz pojęcia. Ot bierzesz pompe na stół, wymieniasz to co zwykle, składasz jak zwykle, testujesz jak zwykle .... i nic poza tym.
I zamiast wypisywać farmazony to byś się wogóle zastanowił czy jest możliwość zastosowania H3 zamiast S3. A nie da się bo jest inny regulator ciśnienia, wynika to z kolei z rodzaju sterownika silnika, inna jest chociażby częstotliwość próbkowania sygnału na obu regulatorach. No ale żeby robić na kowadle to nie trzeba tego widzieć.
zaksiu1985 pisze:
W jaki sposób ma sens?
co dzięki temu osiągniemy?
W VP, VE podnoszenie ciśnienia ma sens faktycznie.
Żebyś kolego się odrobine doedukował to po krótce Ci opisze o co chodzi.
Wyższe ciśnienie pozwala na wydanie wtryskiwaczowi większej dawki paliwa w takiej samej jednostce czasu. Do tego dodaj wyższe ciśnienie doładowania ( więcej powietrza w cylindrze) a otrzymasz jako wynik równiania większą moc. To tak w telegraficznym skrócie bo oprócz tego jeszcze wiele innych czynników wchodzi w gre, min. czas otwarcia rozpylacza, kat wtrysku
I nie traktuj tego jak jakieś przepychaniki osobiste, po prostu twoje twierdzenia są błędne i wskazuje ci tu co i dlaczego.
[quote="zaksiu1985"]Faktycznie mało wiem o tym, hmm co tam że naprawiam własnie takie coś o "czym mało wiec".
Zamiast żyłować pompe chipami to lepiej kupić na szrocie pompe CP1H3 i będzie grubo ponad 1610 bar (teoretycznie)[/quote]
No widze właśnie że naprawiasz ale nic poza tym a o systemie sterowania to wogóle nie masz pojęcia. Ot bierzesz pompe na stół, wymieniasz to co zwykle, składasz jak zwykle, testujesz jak zwykle .... i nic poza tym.
I zamiast wypisywać farmazony to byś się wogóle zastanowił czy jest możliwość zastosowania H3 zamiast S3. A nie da się bo jest inny regulator ciśnienia, wynika to z kolei z rodzaju sterownika silnika, inna jest chociażby częstotliwość próbkowania sygnału na obu regulatorach. No ale żeby robić na kowadle to nie trzeba tego widzieć.
[quote="zaksiu1985"]W jaki sposób ma sens?
co dzięki temu osiągniemy?
W VP, VE podnoszenie ciśnienia ma sens faktycznie.[/quote]
Żebyś kolego się odrobine doedukował to po krótce Ci opisze o co chodzi.
Wyższe ciśnienie pozwala na wydanie wtryskiwaczowi większej dawki paliwa w takiej samej jednostce czasu. Do tego dodaj wyższe ciśnienie doładowania ( więcej powietrza w cylindrze) a otrzymasz jako wynik równiania większą moc. To tak w telegraficznym skrócie bo oprócz tego jeszcze wiele innych czynników wchodzi w gre, min. czas otwarcia rozpylacza, kat wtrysku
I nie traktuj tego jak jakieś przepychaniki osobiste, po prostu twoje twierdzenia są błędne i wskazuje ci tu co i dlaczego.