Dzisiaj jest 18 sie 2019, 06:32



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 25 sty 2013, 19:25 
Offline

Rejestracja: 25 sty 2013, 18:55
Posty: 7
Witam, Panowie mam problem z Laguna 1.9dci 107Km z 2001r. Auto stało trzy dni bez odpalania, przed zgaszeniem żadnych złych objawów, przy rozruchu musiałem bardzo długo krecić rozrusznikiem,łapał tak jakby na jeden aż w końcu zapalił, niestety przy przyspieszaniu auto zgasło, dał się lekko uruchomić ale zapaliła się kontrolka stop i mrugała kontrolka check, kiedy przyspieszałem ponownie gasł. Odczyt błędów ddt2000 pokazał błąd 1882 i 1826. Przekażnik świec żarowych wymieniłem, próba przelewowa wtryskiwaczy nie pokazała żadnych różnic tak na rozruszniku jak i podczas pracy na wolnych obrotach(4 min. pracy i w każdej strzykawce po 20 ml ropy). Ciśnienia mierzone ddt2000 : na rozruszniku pompa 350 bar listwa 140bar, podczas kręcenia na listwie rośnie powyżej 200 i zaczyna powoli łapać. Po wyłączeniu rozrusznika na pompie 300bar na listwie spada do 50bar. Na wolnych obrotach na pompie 260 bar na listwie 240bar. Prz 3000tys/obr po równo 380bar. Podczas jazdy kiedy auto gaśnie ciśnienie na pompie wzrasta do ok.500bar a na listwie szybko zaczyna spadac poniżej 200 i gaśnie. Wydatek wtryskiwaczy na wolnych 1- 0,6. 2- 2,7. 3- 0,8. 4- 1,2. Próba przelewowa powtórzona kilka krotnie zawsze ten sam wynik. Na listwie brak regulatora ciśnienia. Co może powodować ten spadek cisnienia.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 26 sty 2013, 10:05 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
wtryskiwacze do sprawdzenia na stole, duża korekta dla 2cyl i pod obciążeniem może puszczać więcej na przelew dlatego masz spadek ciś podczas jazdy i gaśnie


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 26 sty 2013, 11:15 
Offline

Rejestracja: 25 sty 2013, 18:55
Posty: 7
Witam, tez tak pomyślałem, ale co z tym odpalaniem jak chwile postoi to trzeba sie sporo nakręcić, zasilanie na regulatorze jest ,opór cewki 3 ohm. Auto gaśnie tylko podczas jazdy, na jałowym można wkręcać na obroty.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 26 sty 2013, 11:25 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
a podczas kręcenia jak nie chce zapalić to jakie jest ciś. na szynie jesli te 140 to będą problemy z rozruchem, nie bardzo wiem skąd wziąłeś ciś na pompie 350


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 26 sty 2013, 11:31 
Offline

Rejestracja: 25 sty 2013, 18:55
Posty: 7
No właśnie na listwie jest 140 a na pompie 290 i max 350,tak pokazał ddt.


Ostatnio zmieniony 26 sty 2013, 11:36 przez pele37, łącznie zmieniany 1 raz

Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 26 sty 2013, 11:33 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
rozwiń to "ddt" bo nie bardzo rozumię


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 26 sty 2013, 11:37 
Offline

Rejestracja: 25 sty 2013, 18:55
Posty: 7
Chodziło mi o program ddt2000


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 26 sty 2013, 12:32 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
problem jest w ciś za małe żeby ruszył i dlatego tak się dzieje, pompa to CP3 a tam nie ma żadnego czujnika który by monitorował ciś w pompie, tak więc wtryski na stół do sprawdzenia, powinienem mieć gotowy kpl do takiego pytanie tylko jaki masz nr wtryskiwacza


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 26 sty 2013, 15:14 
Offline

Rejestracja: 25 sty 2013, 18:55
Posty: 7
Nr. pompy 0445010018 nr. wtryskiwacza 0445110021 nr. regulatora 0281002381, i właśnie ten regulator ciśnienia podejrzewałem o problemy z rozruchem.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 27 sty 2013, 12:51 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
jak wymienisz zawór napisz co i jak


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 E90 320d gaśnie po dodaniu gazu  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  0
 Santa FE 2.0 CDRI gaśnie  HYUNDAI common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Irenty  0
 Vito 638 2.2 CDI błąd P1187 i gasnie  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  dawidd  2
 Mercedes A170 GAŚNIE PRZY DODANIU GAZU  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  PowerRidek  15
 E39 się "dławi" podczas przyspieszania  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group