Świeca żarowa do płomieniowych układów rozruchowych (typ GF)
Coraz więcej samochodów użytkowych jest wyposażanych dla ułatwienia rozruchu na zimno w płomieniowe układy rozruchowe. Po osiągnięciu temperatury żarzenia paliwo dociera przez zawór elektromagnetyczny do strefy odparowania świecy żarowo-płomieniowej. Dzięki temu powstaje płomień podgrzewający później zasysane powietrze i umożliwiający tym samym również w niskich temperaturach pewny, komfortowy i bezpieczny dla środowiska rozruch na zimno.
W płomieniowych układach rozruchowych pojazdów użytkowych świece żarowe BERU przyczyniają się do szybkiego, pewnego i oszczędzającego silnik uruchamiania — również w ekstremalnie niskich temperaturach.
W płomieniowych układach rozruchowych pojazdów użytkowych świece żarowe BERU przyczyniają się do szybkiego, pewnego i oszczędzającego silnik uruchamiania — również w ekstremalnie niskich temperaturach.
Cechy techniczne
Szybkie uruchamianie również w ekstremalnie niskich temperaturach
Tylko 15 do 20 sekund wstępnego podgrzewania
Do 6 minut czasu dogrzewania
Dla napięcia pokładowego 12 i 24 V
Przystosowane do danego typu silnika: Świece do rozruchu płomieniowego, zawory elektromagnetyczne i czujniki temperatury
Przekrój świecy żarowo-płomieniowej:
http://www.beru.com/pl/sites/default/fi ... chnitt.gif 1 Przyłącze elektryczne
2 Izolacja
3 świecy
4 Przyłącze paliwa
5 Dopływ paliwa
6 Urządzenie dozujące
7 Sito parownika
8 Rura parownika
9 Elektrycznie ogrzewany pręt żarowy
10 Rura ochronna
11 Osłona płomienia