Autor |
Wiadomość |
|
|
Tytuł: |
Re: Zmiana rozpylacza na wiekszy |
|
|
i jeszcze jedno pytanie wcześniej miałem wtryski 0445110213 a teraz założyłem 0445110299 montowane w tych samych silnikach na tym samym sterowniku EDC16 czym zakodować nowe wtryski bo bo Multiecuscan nie daje rady?
i jeszcze jedno pytanie wcześniej miałem wtryski 0445110213 a teraz założyłem 0445110299 montowane w tych samych silnikach na tym samym sterowniku EDC16 czym zakodować nowe wtryski bo bo Multiecuscan nie daje rady?
|
|
|
|
Zamieszczono: 29 paź 2017, 17:05 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Zmiana rozpylacza na wiekszy |
|
|
części te same i dawki w 99% te same. Można zamienic
części te same i dawki w 99% te same. Można zamienic
|
|
|
|
Zamieszczono: 25 paź 2017, 00:08 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Zmiana rozpylacza na wiekszy |
|
|
czy ktoś mi powie czy jak wtryski o numerach 0445110299, 0445110308, 0445110327 maja taką samą końcówkę to można je stosować zamiennie??
czy ktoś mi powie czy jak wtryski o numerach 0445110299, 0445110308, 0445110327 maja taką samą końcówkę to można je stosować zamiennie??
|
|
|
|
Zamieszczono: 24 paź 2017, 20:45 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Zmiana rozpylacza na wiekszy |
|
|
Witam. Widze ze panowie macie ogramna wiedze na temat CR. Mam accorda 06 2.2 ictdi i ograniczaja mnie tylko wtryski. Macie jakis pomysl co mozna z nimi zrobic??
Witam. Widze ze panowie macie ogramna wiedze na temat CR. Mam accorda 06 2.2 ictdi i ograniczaja mnie tylko wtryski. Macie jakis pomysl co mozna z nimi zrobic??
|
|
|
|
Zamieszczono: 21 mar 2017, 14:13 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Zmiana rozpylacza na wiekszy |
|
|
Hipo mnie także interesuje temat większych końcówek wtrysków CR i wiem że w temacie się coś dzieje,przykładem może być przekładanie wtrysków w serii D silników bmw czy zwiększanie wydajności układu CR np. https://www.facebook.com/media/set/?set ... 880&type=3W moim przypadku dotyczy to silnika D5 euro4 185KM ale już w starszych wersjach tego silnika 165KM euro3 stosuje się końcówki wtrysków z nowszego czyli zamiana końcówki 5 otworów na 7 otworów i daje to dosyć duży przyrost bo do 250KM/550Nm przy większym turbo. Tymczasem jak większość nowinek dotyczących przerabiania układów CR na wydajniejsze jest to owiane tajemnicą jak niegdyś większe końcówki do tdi i ich regulacja co dziś jest już nagminnie stosowane. Niestety dostępność szczegółowych katalogów końcówek bosch(ilość otworów,średnica) jest raczej mizerna i stąd problem z znalezieniem alternatywy.
[b]Hipo[/b] mnie także interesuje temat większych końcówek wtrysków CR i wiem że w temacie się coś dzieje,przykładem może być przekładanie wtrysków w serii D silników bmw czy zwiększanie wydajności układu CR np. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.534262143325018.1073741837.366330206784880&type=3 W moim przypadku dotyczy to silnika D5 euro4 185KM ale już w starszych wersjach tego silnika 165KM euro3 stosuje się końcówki wtrysków z nowszego czyli zamiana końcówki 5 otworów na 7 otworów i daje to dosyć duży przyrost bo do 250KM/550Nm przy większym turbo. Tymczasem jak większość nowinek dotyczących przerabiania układów CR na wydajniejsze jest to owiane tajemnicą jak niegdyś większe końcówki do tdi i ich regulacja co dziś jest już nagminnie stosowane. Niestety dostępność szczegółowych katalogów końcówek bosch(ilość otworów,średnica) jest raczej mizerna i stąd problem z znalezieniem alternatywy.
|
|
|
|
Zamieszczono: 16 paź 2015, 11:34 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Zmiana rozpylacza na wiekszy |
|
|
W jakim to jest samochodzie? Najlepiej i najspokojniej to wymiana wtryskow razem z tlokami z mocniejszego modelu(Chodzi tu tylko i wylacznie o scisle obliczona komore spalania pod koncowke wtrysku) lacznie z mapami wszystkimi sterownika. Dowiedz sie jakie jeszcze jest turbo oraz inny osprzet silnika(np glowica, walki rozrzadu, wielkosc zaworow itp). Po modyfikacji obowiazkowo do sprawdzenia moc, przebieg momentu oraz szczegolowa analiza spalin.Common Rail to nie mercedes 190 gdzie tam lejace wtryski powodowaly tylko chmurzenie za samochodem:-)
W jakim to jest samochodzie? Najlepiej i najspokojniej to wymiana wtryskow razem z tlokami z mocniejszego modelu(Chodzi tu tylko i wylacznie o scisle obliczona komore spalania pod koncowke wtrysku) lacznie z mapami wszystkimi sterownika. Dowiedz sie jakie jeszcze jest turbo oraz inny osprzet silnika(np glowica, walki rozrzadu, wielkosc zaworow itp). Po modyfikacji obowiazkowo do sprawdzenia moc, przebieg momentu oraz szczegolowa analiza spalin.Common Rail to nie mercedes 190 gdzie tam lejace wtryski powodowaly tylko chmurzenie za samochodem:-)
|
|
|
|
Zamieszczono: 30 sty 2014, 04:36 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Zmiana rozpylacza na wiekszy |
|
|
Witam ja znów mam takie pytanie
gdzie w polsce znajduje sie firma która by zrobiła bardziej wydajne wtryskiwacze??
Mam mondeo TDCI 2,0 na chwile obecną ma 160km/380Nm turbina hybryda ma jeszcze potencjał tylko wtryski ograniczają paliwo...
Dostałem propozycje sciągnięcia takich wtrysków z Angli bo jest tam firma która takimi rzeczami sie zajmuje ale póki co chce poszukać u nas w karaju...
Witam ja znów mam takie pytanie
gdzie w polsce znajduje sie firma która by zrobiła bardziej wydajne wtryskiwacze??
Mam mondeo TDCI 2,0 na chwile obecną ma 160km/380Nm turbina hybryda ma jeszcze potencjał tylko wtryski ograniczają paliwo...
Dostałem propozycje sciągnięcia takich wtrysków z Angli bo jest tam firma która takimi rzeczami sie zajmuje ale póki co chce poszukać u nas w karaju...
|
|
|
|
Zamieszczono: 27 lis 2013, 08:27 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Zmiana rozpylacza na wiekszy |
|
|
zaksiu1985 pisze: Cały pic polega na tym, ze własnie da sie założyć do diesla NOS. Legalną odmianą NOS jest gaz (nie klasyczny jaki mają miliony benzynówek) Tak tak zakłada się gaz do diesla. Na razie robią to własciciele flot TIR-ów, ciezarówka jest mocniejsza, mniej pali, ale za to jest strasznie usterkowe, jak kazdy nowy system -narazie raczkuje. tak ale metanol jest tańszą sprawą ale nie oto tu chodzi chodzi mocniejsze wtryski do mondeo tddi na zwykłej pompie vp 44 idzie coś zmodzić czy nie idzie??
[quote="zaksiu1985"]Cały pic polega na tym, ze własnie da sie założyć do diesla NOS. Legalną odmianą NOS jest gaz (nie klasyczny jaki mają miliony benzynówek) Tak tak zakłada się gaz do diesla. Na razie robią to własciciele flot TIR-ów, ciezarówka jest mocniejsza, mniej pali, ale za to jest strasznie usterkowe, jak kazdy nowy system -narazie raczkuje.[/quote]
tak ale metanol jest tańszą sprawą ale nie oto tu chodzi chodzi mocniejsze wtryski do mondeo tddi na zwykłej pompie vp 44 idzie coś zmodzić czy nie idzie??
|
|
|
|
Zamieszczono: 21 cze 2013, 00:50 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Zmiana rozpylacza na wiekszy |
|
|
Cały pic polega na tym, ze własnie da sie założyć do diesla NOS. Legalną odmianą NOS jest gaz (nie klasyczny jaki mają miliony benzynówek) Tak tak zakłada się gaz do diesla. Na razie robią to własciciele flot TIR-ów, ciezarówka jest mocniejsza, mniej pali, ale za to jest strasznie usterkowe, jak kazdy nowy system -narazie raczkuje.
Cały pic polega na tym, ze własnie da sie założyć do diesla NOS. Legalną odmianą NOS jest gaz (nie klasyczny jaki mają miliony benzynówek) Tak tak zakłada się gaz do diesla. Na razie robią to własciciele flot TIR-ów, ciezarówka jest mocniejsza, mniej pali, ale za to jest strasznie usterkowe, jak kazdy nowy system -narazie raczkuje.
|
|
|
|
Zamieszczono: 20 cze 2013, 00:12 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Zmiana rozpylacza na wiekszy |
|
|
zaksiu1985 pisze: Niestety kolego ale nie masz pojęcia o dieslach. Nie ma czegos takiego jak wtryskiwacz/rozpylacz o większeych dziurkach.
ty masz pompe VP na aucie, i powiedz mi jak chcesz zmusić pompe sterowaną elektronicznie by podawała więcej paliwa? (zakładam ze softa juz tez wgrałeś innego). Zmien silnik albo założ NOS. soft jest zmieniony obecnie w aucie jest 160KM pompa vp44 do vw 1.9TDI idzie kupić już tuningowe wtryski (końcówki) 216, 230, a do diesla nie zakłada się NOS tylko system wtrysku wody/metanol poczytaj w google
[quote="zaksiu1985"]Niestety kolego ale nie masz pojęcia o dieslach. Nie ma czegos takiego jak wtryskiwacz/rozpylacz o większeych dziurkach.
ty masz pompe VP na aucie, i powiedz mi jak chcesz zmusić pompe sterowaną elektronicznie by podawała więcej paliwa? (zakładam ze softa juz tez wgrałeś innego). Zmien silnik albo założ NOS.[/quote]
soft jest zmieniony obecnie w aucie jest 160KM pompa vp44 do vw 1.9TDI idzie kupić już tuningowe wtryski (końcówki) 216, 230, a do diesla nie zakłada się NOS tylko system wtrysku wody/metanol poczytaj w [color=#FFFF00]google[/color]
|
|
|
|
Zamieszczono: 19 cze 2013, 23:43 |
|
|
|