Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 04:25



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 07 maja 2019, 16:55 
Na każdym stole zawsze wyjdzie inny kod i do każdego wtryskiwacza. Czy to Bosch czy Cripc czy Zapp czy eragon. Już mała odchyłka dawki czy czasu reakcji(a wiadomo, że wyniki wszystkie nie powtórzą się w 100% przy każdym teście) zmienia trochę kod, a jak się trochę zmieni to cały wygląda inaczej, żeby się suma kontrolna zgadzała.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 07 maja 2019, 21:17 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
Nie zależnie czy to będzie Hartdridge EPS708 czy Zapp czy inny, podczas każdego badania zawsze wyjdzie inny kod, czyli możesz badać dany wtryskiwacz na Hartdridgu, eps-e zappie i w 1 badaniu wyjdzie ci kod xxxxxxx i nawet nie otwierając pokrywy od maszyny robiąc 2 badanie od razu wyjdzie ci inny kod yyyyyyyy.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 07 maja 2019, 22:58 
Brawo Dcd brawo zaksiu. Tak oczywiście że kod będzie inny. Nie można porównywać dwóch maszyn i myśleć że kod wyjdzie taki sam przecież to w ogóle nie logiczne.

Robiąc dwa badania z rzędu na tej samej maszynie kod będzie inny ale to nie znaczy że te dwa kody nie zadziałają dobrze na auta, będzie dobrze. Kody to skomplikowany proces i nie można tego zrozumieć w łopatologiczny sposób.

Najważniejsze by dana maszyna nadawała kod i on działał w sterowniku i tyle wielkie mi co.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 07 maja 2019, 23:50 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Do gościa, przyznaje nie sprawdzałem na 708 tego samego wtrysku kilka razy wiec nie mam pewności czy potwierdzi kod, ale na 1000% 708 może zostawić kod istniejący na wtryskiwaczu, wiec wydaje się ze potwierdza kod nadany przez fabrykę.
Wiec wytłumaczcie mi jedno skoro maszyny nadają różne kody to który jest dobry?, to po pierwsze, bo na mojej kłódce od walizki jest tylko jeden prawidłowy kod i tylko on otwiera walizkę. :D
Po drugie kierując się zakupem maszyny podstawą jest powtarzalność danego sprzętu, a z opinii wnioskuje że powtarzalność tych maszyn jest kiepska .
3.Iidąc takim tokiem myślenia maszyna testująca jest bardziej precyzyjna niż sterownik samochodowy ( co nie ma sensu) , chodzi mi o zakres tolerancji , bo sami stwierdziliśmy ze zmienia się lekko dawka czy czas reakcji i zmienia się kod.
4 dlaczego po roku czasu pracy wtryskiwacza na aucie on chodzi dobrze mimo tego ze zmieniło się w nim wszystko dawki czas reakcji i nawet średnica otworu przelewowego ;), a na maszynie oczywiście dostaje inny kod
Czy takie auta nie powinny być kodowane np. co 3 miesiące?, w teorii nie powinny poprawnie pracować.
LUKASS z pełnym szacunkiem skomplikowany to jest lot na marsa przynajmniej w praktyce, a kodowanie to algorytm który powinien być powtarzalny dla każdej maszyny.
ps. Hartridge aby pracował potrzebuje charakterystyki bazowej, czyli puszczamy nowy wtrysk z kodem, żeby maszyna miała odniesienie, i ten wtrysk można użyć 3 razy, czyli zakładam że przynajmniej przez 3 razy nic nie powinno się zmienić we wtryskiwaczu. Wiec sugerując się Hartridge powyższe teorie są lekko naciągane.
Dziękuje wszystkim za konstruktywna rozmowę!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 16 maja 2019, 13:33 
Jakiś sprzęt do ustawiania cewek vdo polecicie?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 18 maja 2019, 00:05 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Moim skromnym zdaniem na dzień dzisiejszy najlepszy jest tester v3, jak i cenowo tak i technicznie trzeba dopracować parę szczegółów żeby był perfekt , ale to już indywidualne tematy. Posiadam taki, ostatnio wymieniałem uszkodzona cewkę w 1,6 hdi bez wyciągania wtrysku z auta, dawki po pomiarze edia pro są takie jak na pozostałych trzech (oczywiście uwzględniając widełki) auto chodzi bardzo dobrze. Oczywiście nie kodowałem wtrysku z racji tego że w ogóle go nie wyciągałem z auta.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 18 maja 2019, 00:37 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Podsumowując rozmowę na temat stołów probierczych, uważam że wszystkie sa na tym samym poziomie kedzia, stardex, black box ,rabotti ,cr jat, dimet, sabre, 205, czy chińskie produkty, uważam również że pytanie, który jest lepszy, jest nie na miejscu, bo stół należy dopasować do: funduszy, umiejętności, wiedzy i technologii jaką posiadamy to po pierwsze, bo każdy z nas ma inna wiedze technologie i umiejętności, wiec jednemu starczy chiński eps a drugi powie ze 708 jest do dupy, sprawdzając boschowskie wtryskiwacze. Pytanie raczej powinno brzmieć co oferuje producent stoł tzn. Jaka jest obsługa serwisowa jaka jest przyszłość rozwojowa danego sprzętu, czy będzie można go modernizować czy trzeba będzie kupić nowy w przyszłości tak jak np. w stardexie nie zmodernizujemy sterownika trzeba kupić nowa ultime za jedyne 5 dyszek i nie ważne ze 2 lata wstecz wydaliśmy 30000 zl na 0302 to po drugie.
Dlatego uważam że najlepszym wyborem jest tutaj ZAPP ma on przyszłość jest rozwojowy ( np. pracują nad sprawdzaniem delphi piezo i wkrótce będzie aktualizacja, można już sprawdzać 3 pikówki )można modernizować starsze stoły itp. itd.
ps. O ile mi wiadomo nie ma jeszcze stołu co obsłuzy wszystkie wtryski idealnie, wiec i tak i tak trzeba zakupic kilka stołow jak chce sie byc perfekcjonistą.
Najlepsza konfiguracja za nie największe pieniądze będzie ZAPP, SABRE I 205 (chyba)


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 18 maja 2019, 01:32 
DROMAR tutaj się zgodzę. Ogólnie dużo sterowników mocno się rozwija i są na coraz to lepszym poziomie. Sterowniki stardex to porażka. Sprzęt przeciętny i drogi w stosunku do czasu jaki się użytkuje. Brak możliwości modernizacji starych sterowników powoduje że co chwilę byśmy musieli inwestować w nowa zabawkę. Reszta sterowników jakie wymieniłeś to kwestia zasobu kieszeni ale podobne możliwości.
Najważniejsze to umiejętności sprzęt na drugim miejscu.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 maja 2019, 20:33 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Panowie jest organizowane seminarium z vdo potrzebni chętni czy są tacy ?. Szczegóły w najbliszym czasie
Co by was interesowało proszę napisac.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 28 maja 2019, 00:18 
Mógłbyś DROMAR bardziej rozwinąć temat?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Zapp przystawka DCDR  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Darom  1
 sprzet  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  0
 sprzęt do testowania i naprawy pompowtryskiwaczy  POMPOWTRYSKIWACZE INFORMACJE OGÓLNE SAMOCHODY OSOBOWE  Anonymous  0
 Zapp diesel tech czy warto  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  lokiju1233  10
 Jaki sprzęt do naprawy na początek  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  gumis  4
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group