Dzisiaj jest 29 kwie 2024, 00:19



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 05 mar 2012, 14:57 
Wspomaganie rozruchu na zimno do pojazdów użytkowych
Kompletny system rozruchu płomieniowego BERU składający się ze sterownika, świec płomieniowo-żarowych, zaworu elektromagnetycznego i czujnika temperatury

Kompletny system rozruchu płomieniowego BERU składający się ze sterownika, świec płomieniowo-żarowych, zaworu elektromagnetycznego i czujnika temperatury
Obrazek
W pojazdach użytkowych zasysane powietrze jest zwykle nagrzewane dla poprawienia rozruchu i parametrów emisji.

Zapotrzebowanie mocy grzejnej w silnikach wysokoprężnych o dużej pojemności skokowej prowadzi tu do zastosowania systemów rozruchu płomieniowego.

Specjalnie dla rozruchu na zimno napędów dieslowskich firma BERU oferuje jako rozwiązanie systemowe instalacje rozruchu płomieniowego: Znani producenci pojazdów użytkowych i silników wyposażają swoje silniki fabrycznie w instalacje rozruchu płomieniowego BERU począwszy od świec płomieniowo-żarowych przez sterownik, czujnik temperatury, najnowszą generację zaworów elektromagnetycznych i lampkę kontrolną po jednostkę przełączającą.
Różne kołnierze grzejne do elektrycznego podgrzewania powietrza w silniku spalinowym tłokowym
Obrazek
Różne kołnierze grzejne do elektrycznego podgrzewania powietrza w silniku spalinowym tłokowym

Alternatywnie można użyć elektrycznych kołnierzy grzejnych do nagrzewania zasysanego powietrza. Stosowane są one głównie w silnikach pojazdów użytkowych o pojemności skokowej do 12 l. Rozróżnia się przy tym nieregulowane i regulowane kołnierze grzejne.

W dziedzinie samochodów Light Duty z pojemnością cylindrów do ok. 0,9 l sprawdził się w międzyczasie również sterowany elektronicznie system Instant Start System (ISS).
Instant Start System 2 generacji z dodatkowym kołnierzem grzejnym do podgrzewania powietrza zasysanego
Obrazek
Instant Start System 2 generacji z dodatkowym kołnierzem grzejnym do podgrzewania powietrza zasysanego

Dzięki niemu firma BERU sprawiła, że system rozruchu na zimno produkowany jest seryjnie i uruchamia się tak szybko jak silnik benzynowy nawet w ekstremalnych temperaturach –25 stopni. Stosowany tu, oprócz świec żarowych, kołnierz grzejny w systemie ISS 2 generacji poprawia pracę silnika w niskich temperaturach przez podgrzanie zasysanego powietrza.
Obrazek
Cechy techniczne

płomieniowe układy rozruchowe

Szybkie i bezpieczne uruchomienie na zimno nawet w ekstremalnie niskich temperaturach
Optymalne spalanie
Znacznie zmniejszona emisja szkodliwych substancji w fazie nagrzewania
Brak stuków
Spokojniejsza praca silnika
Oszczędzanie silnika
System składający się ze sterownika, świec żarowo-płomieniowych, zaworu elektromagnetycznego i czujnika temperatury

Kołnierze grzejne

Szybkie podgrzewanie
Wysoka trwałość
Bardzo skuteczne w poprawie emisji

Instant Start System 2 generacji

System składający się ze sterownika, kilku świec żarowych do szybkiego uruchamiania i kołnierza grzejnego
Poprawa zdolności uruchamiania w niskich temperaturach
Poprawa rozruchu silnika
Zmniejszenie emisji szkodliwych substancji i zużycia paliwa w fazie nagrzewania

Świeca żarowo-płomieniowa: w rurze parownika mieszają się paliwo i zasysane powietrze. Mieszanka ulega zapłonowi na trzpieniu grzejnym. Rura ochronna uspokaja płomień i zwiększa jego stabilność. Świeca żarowowo-płomieniowa gwarantuje pewne i bezpieczne dla sinika uruchamianie również w ekstremalnie niskich temperaturach.zrodlo beru


Ostatnio przesunięty w górę 05 mar 2012, 14:57 przez: Anonymous.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 BMW E91 335d niskie ciśnienie na szynie przy rozruchu.  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  czerwony335d  6
 Elektronicznie ster. BERU system szybkiego rozruchu silnika  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Anonymous  0
 Świeca żarowa do płomieniowych układów rozruchowych BERU  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Anonymous  0
 Świece żarowe BERU grzania wstępnego, rozruchowego i dogrzew  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Anonymous  0
 Świeca żarowa z czujnikiem ciśnienia BERU budowa działanie  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Anonymous  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group